FpsStu Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Bruker NGT 1mb linje... Og når jeg prøver å sende filer til folk over messenger går det ikke!!! Jeg får en eller annen beskjed om nettverket osv og de ber meg å kontakte leverandøren!!! Noen andre som har dette problemet? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 du må nok inn i en evt router å endre innstillingene. På FAQ sidene til msn messenger står det nok noe om dette. Du finner også garantert info på FAQ siden til routern din. (jeg regner med du har router som kan konfigureres på et eller annet vis?) DrE Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Dette er det massevis av poster på forumet om (bl.a en av meg) Svaret i alle jeg har lest er at eneste måten er å bytte til Trillian (www.trillian.cc Dette er en annen MSN klient, m.f klienter i en. Du kan oxo laste ned noe som heter Terapod, søk på google. Dette må begge parter ha, derfor anbefaler jeg Trillian! Routeren må uansett configureres, dette får du hjelp til av NGT eller du kan søke på forumet Edit: Mld nr 300 Feiring; whohooo ^^ Im a big boy now _________________ - Ikke undervurder min manglende kompetanse, og få noreg ut av Norge! [ Denne Melding var redigert av: Xvani på 2002-08-22 20:10 ] Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Vil anbefale deg å lese denne posten startet av ZerBox. Lenke til kommentar
engkje Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Det er et kjent problem at det ikke går å sende filer over messanger når du sitter på Nextgentel ADSL. Det er routeren som takler måten messanger sender filene. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Det går da an, les guiden til ZerBox, virker som smurt olje i smør (om det finnes). Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 ZerBox guide funket fint den... Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Godt å høre at den virker! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 DU må sikkert åpne porten i ruteren din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå