dimiles Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hva skal du med fake dogtag? Etter min mening er det nogenlunde tragisk. Er selv i marinen og fikk min dogtag for et par måneder siden..Hva skal du med dogtag når du ikke er i armyen? Pimpe damer på byen med fake dogtag? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 hvis du skal ha en fake så ble det solgt i helt normale butikker, men vet ikke hvorden eller om de enda selges Lenke til kommentar
howzer Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det er vel bare folk som ikke faktisk har vært i militæret som går rundt med disse på seg til vanlig... Ganske tragisk ja Gå heller inn i militæret, du, og ha en skikkelig militærtjeneste. Så kan du se hvor lyst du har til å bruke dem som pynt etterpå Når du ligger på vakt en iskald natt og snøen tiner seg inn i tøyet ditt, og taggene gnager i brystet på deg, da... Ja, du kan jo se om du er mann nok til å oppleve det selv Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Du får nok ikke ekte vare før du har faktisk gjort en innsats Har selv to setyt norske og amerikanske dødsmerker, alt orginalt. Fikk de amerikanske når jeg var i utveksling med USNG i Minnesota. (Det var forresten stor kos). He he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå