FpsStu Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Sjekk her, her og Her Bare teorier hvodan datan skal se ut... noen ideér? Og vær så snill og ikke gi meg dårlig kritikk!!! Dette er bare planer... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 De var litt rottete de teiningene dine. Hva med å bare ha 2 stk 120mm vifter som blåser gjennom hylla Lenke til kommentar
Dings Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Har du laget bildene helt selv sa du? (sorry, bare måtte... Selv om jeg sikkert ikke kunne gjort bedre selv...) Er nok enig med Bøgge.. Det bør være nok å ha 2 120mm vifter til å blåse gjennom kabinettet.. Evt. beholde de to som du har på bilde nr. 3 og bytte ut den lille vifte du hadde med en større en... Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 LOL! Hva med å bruke linjal. Særiøst, det var en god ide. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 hehe, fine tegner syns jeg... Hadde vært bedre med Visio, men det var "fine" tegninger... Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg er ikke noe god på å få tekniske tegninger til å se bra ut selv. Men du burde bruke Flash 5. Enkelt å tegne, har en innebygget fusnksjon som til å med retter ut linjer og kurver for deg +++ Plus at du også kan lage hjemmesider med det.... Det er like enkelt som å lære seg MS Paint :smile: - Lozip - Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Lozip skrev (2002-08-22 22:31):Det er like enkelt som å lære seg MS Paint :smile:- Lozip - Akkurat det tviler jeg på. Man blir født med kunnskapen om hvordan bruke paint, akkurat som noen dyr kan svømme med engang de blir født, kan mennesker paint når de blir født. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Dette er bare raske "Tegninger" av det jeg hadde lyst til å gjøre... Men er det noen som mener at jeg burde gjøre dette hvis jeg har middler til det? Har liksom et Chieftec Aluminium MidiTower som jeg har moda til den nye datan... Dessuten kunne det bli en ulempe å ta med seg denne på lan... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Natthylle ?? det er vel da et Nattbord, hvis jeg ikke tar helt feil av "tegningene" dine! PS: idèn hadde jeg for ca ....... 3mnder siden .. lagde en tråd om det i søppel for en KORT stund siden .. Ja alle tar mine idèer..huff Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Nei det er ikke lett å være original Lenke til kommentar
oceana Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 story of my life..:smile: tegningene var rotete som ******* :smile: mepishto: bruk mer tid på tegningene, så får du bedre svar... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Oi oi oi oi oi oi oioioioioi! Må virkelig si at jeg ble imponert over de lekre tegningene dine. Lenke til kommentar
steinih Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Som sagt tidligere bruk Visio så får du enkelt til tegninger som viser litt bedre hva du mener! /steinih :smile: Lenke til kommentar
TCK Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Greit nok at tegningene ikke var av beste klasse, men trenger alle å kritisere han som har lagd dem?? Kan dere ikke heller svare han skikkelig?? Lenke til kommentar
steinih Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Quote: Den 2002-08-24 09:22, TCK skrev:Greit nok at tegningene ikke var av beste klasse, men trenger alle å kritisere han som har lagd dem?? Kan dere ikke heller svare han skikkelig?? Har du hørt om konstruktiv kritikk eller? Med gode tegninger vil folk kunne skjønne hva han mener. Og kan bruke tid på å hjelpe han i steden for å "tolke" tegningene. /steinih :smile: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Jeg forsto tegningene godt jeg - tror nok bare de er laget i Paint og det er vrient som bare det - og tro meg - jeg har sett mye verre. Kan bli en artig løsning når den blir ferdig. Kommer det bilder etterhvert så vi kan følge med? Lykke til :smile: Ha en fortsatt fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå