Gå til innhold

Project Natthylle computer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du laget bildene helt selv sa du? (sorry, bare måtte... Selv om jeg sikkert ikke kunne gjort bedre selv...)

Er nok enig med Bøgge.. Det bør være nok å ha 2 120mm vifter til å blåse gjennom kabinettet.. Evt. beholde de to som du har på bilde nr. 3 og bytte ut den lille vifte du hadde med en større en...

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noe god på å få tekniske tegninger til å se bra ut selv. Men du burde bruke Flash 5. Enkelt å tegne, har en innebygget fusnksjon som til å med retter ut linjer og kurver for deg

+++ Plus at du også kan lage hjemmesider med det....

Det er like enkelt som å lære seg MS Paint :smile:

- Lozip -

Lenke til kommentar

Quote:

Lozip skrev (2002-08-22 22:31):

Det er like enkelt som å lære seg MS Paint :smile:

- Lozip -

Akkurat det tviler jeg på. Man blir født med kunnskapen om hvordan bruke paint, akkurat som noen dyr kan svømme med engang de blir født, kan mennesker paint når de blir født.

Lenke til kommentar

Dette er bare raske "Tegninger" av det jeg hadde lyst til å gjøre... Men er det noen som mener at jeg burde gjøre dette hvis jeg har middler til det? Har liksom et Chieftec Aluminium MidiTower som jeg har moda til den nye datan...

Dessuten kunne det bli en ulempe å ta med seg denne på lan...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-24 09:22, TCK skrev:

Greit nok at tegningene ikke var av beste klasse, men trenger alle å kritisere han som har lagd dem?? Kan dere ikke heller svare han skikkelig??

Har du hørt om konstruktiv kritikk eller?

Med gode tegninger vil folk kunne skjønne hva han mener. Og kan bruke tid på å hjelpe han i steden for å "tolke" tegningene.

/steinih :smile:

Lenke til kommentar

Jeg forsto tegningene godt jeg - tror nok bare de er laget i Paint og det er vrient som bare det - og tro meg - jeg har sett mye verre.

Kan bli en artig løsning når den blir ferdig.

Kommer det bilder etterhvert så vi kan følge med?

Lykke til :smile:

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...