CAT-scan Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg er i kontakt med en person jeg skal kjøpe et PC-spill av, hun bor tilfeldigvis i USA. Hun vil ha betalingen via "International Money Order", jeg har ikke den minste anelse om hva dette er. Hun gav meg en beskrivelse, men jeg ble ikke akuratt noe klokere av det. Quote: I think it is just a money order you get at the bank(or maybe the Post Office), that is sent in U.S.dollars so we can cash it here. It's the same as aregular money order except that you pay in yourcurrency and the money order is issued in U.S.dollars. Noen som vet? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Akkurat det hun har beskrevet :smile: ... ta kontakt med banken din. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Eheh....modern jobber i en bank, noe slikt hun beskriver finnes ikke i noen bank (hun har sagt mer om det i tidligere mailer) PS. Det jeg er ute etter er det norske navnet på det, og om jeg eventuelt må fikse dette på et postkontor? _________________ [ Denne Melding var redigert av: CAT-scan på 2002-08-22 20:00 ] Lenke til kommentar
Daron Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 kan hun mene en reisesjekk?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Google Groups hjelper deg - det heter visstnok postanvisning, men er veldig dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå