Llandari Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Har bevilget meg 3 ukers ferie fra jobben i november, men aner ikke hva jeg skal finne på. Så nå håper jeg at dere har noen gode forslag, slik at jeg slipper å sitte hjemme og kjede meg. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Omtrent det samme som katten i avataren din kanskje? Få med deg en venn/venninne som også har fri/arbeidsledig/student eller lignende, og dra på en ferietur til varmere strøk. Været i Norge er jo guffent på denne årstiden. Evt. kan du jo dra alene, men personlig synes jeg det er kjedelig. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 http://www.anarchyonline.com/ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 http://www.anarchyonline.com/ 5042522[/snapback] OBS; noe av det der er lettsprengelig, bare spør jonny-boy Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ver sammen med gode venner. Dere finner alltid på noe, og jeg lover at de tre ukene vil forsvinne som en lek. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Besøke Sub-lock og meg! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Omtrent det samme som katten i avataren din kanskje? Få med deg en venn/venninne som også har fri/arbeidsledig/student eller lignende, og dra på en ferietur til varmere strøk. Været i Norge er jo guffent på denne årstiden. Evt. kan du jo dra alene, men personlig synes jeg det er kjedelig. 5042285[/snapback] Har tenkt på det. Noen som melder seg frivillig? Ikke mange andre her omkring som har ferie da. Og jeg bor på et lite sted, så det er ikke så mange å velge i heller Besøke Sub-lock og meg! 5043082[/snapback] Det står på planen :-) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Drit i ferien, spar den, og bruk den når du virkelig trenger det. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Trenger den gjør jeg definitivt. Har hatt 1 uke ferie siste 18 mnd. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 du kan godt være med meg på skolen..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå