Petteram Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Jeg får ikke lyden synkron med tv-bildet i MCE. Har Audigy live lydkort og Happauge PVR 500-MCE tv kort. Kan dette være et driverproblem? Har også mediaportal på samme oppsett og her fungerer lyden perfekt. Endret 22. oktober 2005 av Petteram Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Ser at etter noen timer med tv på Mediaportal blir lyd og bilde usynkront her også. kanskje bare et halvt sekund, men må skru av MP for å løse problemet. ganske irriterende. Ser at det er flere med samme problem på forumet til MP, men ingen har egentlig noen løsning på problemet. Har lekt meg litt med et lite program som heter PCI latency tool uten at det egentlig løste noenting. Har likevel en mistanke om at problemet kan ligge i forskjeller på Latency i de forskjellige PCI bussene......kanskje. Her er jeg på gyngende grunn siden jeg har for lite kunnskap om dette. Noen av dere der ute som vet en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå