Novec Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 På grunn av økt salg, effektivisert produksjon og et større og mer konkurranseorientert marked for prosessorkjøling satte nylig AseTek ned prisen på sine VapoChill kjølesystemer. Ny veiledende pris i Europa vil bli €514 eks. moms for alle kjølesystemer for AMD og Intel. Hva norske forhandlere vil ta for systemet er uvisst, men vi kan vel regne med priser i underkant av 5000? Les pressemeldingen her Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Det er jo ikke så dumt! Bare synd jeg allerde har brukt opp årsbudsjettet til pc for i år da. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Med dagens kurs blir det 4620,55 Kr. I tillegg porto og det er vel en avgift på slike kjølesystemer vis jeg ikke tar feil (Vapochill går vel under kjøleskap, frysebokser) Quad skal selge Vapochill, men det ser ut som man må kjøpe helt maskin. Lenke til kommentar
TerjeJensen Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 ville trodd man tjente mer penger på å selge elementet separat. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 På tide at dem satt ned prisen syns jeg :wink: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-22 21:28, TerjeJensen skrev:ville trodd man tjente mer penger på å selge elementet separat. Det kan ikke monteres i hvilket som helst tower. Vapochill krever at man er forsikdig. Blant annet skal den ikke ligge på siden/skrått under transport og drift da den blir overopphetet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå