Gå til innhold

"La de døde hvile..."

Anbefalte innlegg

Ser stadig vekk at gamle tråder som blir vekket til live stenges.

Hvis dette er policy fra HW.no, hvorfor da ikke stenge dem automatisk hvis de er så og så gamle og ikke har hatt noen oppdateringer på så og så lenge? Ville vi ha unngått en del frustrasjon for oss som skulle til å svare på en tråd, samt at dere slipper jobben med å stenge dem.

Hvis det derimot ikke er policy fra HW.no, hvorfor skjer det da?

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem skal da bestemme hva som er en gammel tråd?

For eks, "Opera 6.03 lansert med mange nye funksjoner" vil så klart være utdatert så snart neste versjon kom ut, eller hvertfall versjon 7.

Men "Tips & triks for å vedlikeholde bilen på vinteren" vil tross alt være like aktuell hvert år, og mest sannsynlig kun på vinterstid :)

Eg synes det fungerer bra nå, men vi må bli flinkere til å søke opp tråder som har med emnet å gjøre. Eg ser flere ganger tråder som spør om ting eg nettopp svarte på. Da eg allerede har svart, gidder eg sjelden å svare igjen.

Lenke til kommentar

Det er bare flott at dere benytter tråder som allerede eksisterer om et mene dere lurer på. Nomore kommer med noen eksempler på tråder i begge retninger. Dessuten hender det litt for ofte at de som poster i gamle tråder ikke kommer med noe reelt spørsmål eller poster en løsning på et problem som trådstarter hadde for 1 år siden.

Om tråden skal stenges eller ikke blir vurdert fra gang til gang.

Det hadde som nemt vært en stor fordel om flere av brukerne hadde blitt flinkere til og søke etter event. tråder før de poster nye.

Nå er det ikke nødvendigvis et problem om noen påpeker at det allerede finnes en tråd vedr. emnet/ditt spørsmål så lenge de leger ved en link til denne tråden.

Jeg er riktignok for at folk skal bruke søksfunksjonen selv, men at "du" nemner at det finnes en tråd om dette betyr ikke at de kommer til og søke etter den. Dessuten vil ikke vi stenge en ny tråd på bakgrunn av at en annen bruker mener det finnes en allerede etablert tråd (og vi har nok og gjøre om ikke vi skal søke opp disse trådene selv).

Sammen med linken til den eventuelle tråden kan du gjerne poste hvilke søksord du har brukt osv. Rapporter gjerne innlegget samtidg :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...