Gå til innhold

Nice måte å skaffe cash på!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom deg opp til 40+ og fis gjennom SM graveyard. Har du noen du kan resette instancen med, får du fint 25-50g per time der.

5043897[/snapback]

 

 

Tror du det går ganske greit i lvl 43-44?

Er mage btw..

5044005[/snapback]

 

Med en ok spec, absolutt. Tror nok frost funker best der.

 

Drit i folkene i torturkammeret, løp rett til gravplassene. Samle sammen 2-3 klynger med fettered spirits (nonelite), frys dem ned med Frost nova og hiv Blizzard på dem to ganger. De er level 30, og har bare 1000 hp, så det skal være grei skuring. Brukte ca. 10-15 minutter per run med priesten min (på lvl50), og den har bare dots. Skulle tro det går vesentlig kjappere med AoE-spells.

Lenke til kommentar

Jeg og en guildmate Warrior grinder definitivt kjappest i Tyr's hand og heartglen. Tror vi drar inn 100g hver på en 5-6 timer. Har blitt værre nå etter de nerfa respawnraten på elites i tyr's, men det går fortsatt sinnsykt kjapt når man tar 3-4 lvl 53-55 Elites samtidlig. (tok 7 lvl 56 elites samtidlig i heartglen :) )

 

Warrior + Paladin = Muligens det beste 2manns teamet som finnes, både i Grinding og PvP :p

Endret av apollox
Lenke til kommentar

da jeg var lvl 39 tjente jeg ca 50gull på en 5-6 timers spilling.

Jeg er miner/blacksmith og var sammen med en skinner/leatherworker. vi gikk i yeti-hulen i hillsbrad foothills og drepte alt, hun skinnet, og jeg tok all iron. Når hulen var tom, gikk vi opp og langs vestsiden av alterac mountains der vhor alle yetiene var. Der gikk vi opp og ned, om og om igjen i et par timer.

 

Yetiene dropper Large fangs som LW bruker for å lage barbaric bracers, som så ble solgt for 3-5g i AH. i tillegg til at de skinner til heavy leather. LW laget også en haug med Green Leather armor til meg, slik at jeg kunne lage Green Iron Hauberk med all iron jeg hadde fått. Jeg solgte 10 hauberker den dagen, hver for ca 5g. I tillegg dropper de av og til noe grønt som kan selges for en gull eller to..

 

Der spawner også litt mithril i det området.

 

edit: spawner, ikke respawner :)

Endret av Musty
Lenke til kommentar

Jeg tjente raskt 60gull på å selge slike planer, schematics og lignende som man finner på spesielle plasser og som man bare kan kjøpe en av hvert 10 min elelr noe. Det var spes en greie som jeg kjøpte for 20-30 sølv og solgte den på AH for 8-10gull pr. stykk. Fikk klager fra folk som mente jeg var grisk hehe...men det er jo bare business da! Og med å hente og selge så har jeg brukt ca 1 time på å tjene dem 60 gulla, men da over mange dager (da man bare leger en og en ut på very long time) Akkurat nå er det litt nedgangstider da flere har begynt å gjøre som meg, men dem selger til 2-3 gull. så jeg venter litt på "bedre" tider. :thumbup:

 

Eller prøvde jeg SM trikset som ble nevnt her med min 52lvl war. Det var jo greit nok det, men litt mye arbeid for gulla hehe...

 

Det som er best for meg er at jeg holder på å levle opp en alt og alt han finner selges og gull går ret til main. Dvs alt over 10 gull sendes til main. Han jeg levler opp kjøper jeg ingenting til. alt han har på seg er lotet elelr quest rewards. Han får helelr ikke mount hehe, men han er hunter da..så fart har han uansett.

Lenke til kommentar

10g? Hvis du grinder effektivt og har en fyr som resetter instancen etter hver gang? Jøss.

 

Det kommer jo selvfølgelig helt an på drops, men man skal da vitterlig få minst 2g i cash + en del vendortrash til et par gull også. Til slutt har man bossen, som dropper enten orb eller shoulders, og begge resulterer et tosifret antall sølv. Gjenta 5 ganger per time, og det skal bli litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...