Gå til innhold

Nice måte å skaffe cash på!


Anbefalte innlegg

Sittet her i hele natt å lest om måter å skaffe seg gull på.. finns sykt mange måter, men endeli fant jeg en kjapp måte for meg, og andre som farmer til mount, Det er så enkelt som å soloe wailing caverns, ha rundt 150 i skinning, så du får med deg deviate scale å perfect, drepe alle eller bare bossene, har ikke så stor effekt på sluttresultatet, du får med deg en del greens, å bossene dropper blue items..

 

Til sammen tjente jeg på hver solorun jeg gjorde 2gull, høres kanskje ikke mye ut, men det tok meg bare 25-30min, spillte en par timer, og jeg hadde plutselig 15gull..

funka for meg vertfall.

 

lvl 39 orc warrior.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste jeg har gjort er i wetlands .

Jeg er lvl 32 druid og fikk totalt 106 gull på 8 timer.

 

8 Timer med dreping av lvl 28elite til 35 folk, alle samlet på ett sted så man slipper å gå. Fikk 40 armor items og over 100 blomster + flere sølv pr kill ++ masse kister.

Så forflyttet jeg meg til IF etter 8 timer , la ut alt på auksjon og dro på jobb. Når jeg kom hjem høstet jeg pengene og solgte resten til vendor (skrives slik) Og vipps 106G for 8 timers arbeid.

Kjøpte meg 5stk - 16slot sekker og ny armor og er på veg til å spare til dyr når jeg er lvl 40.

Dette var kun mulig da jeg var alene , dagen etter var det andre som løp gjennom og drepte folk , da tjente jeg bare 30 gull pga jeg måtte vente og løpe så mye.

 

Men trådstarter var bedre, gjennomsnitt 30G /t = 240 gull på 8 timer.

Men jeg er 7 lvl lavere og ingen warrior.

Endret av War
Lenke til kommentar

Det betyr?

 

Har også en kompis på hybelen som er lvl 57 som skal til wetlands i dag og prøve på det samme som meg , han fikk bare 7 gull i timen der han var.

 

 

War  19/10-2005 : 20:31 Post #1 

...Selv er jeg lvl31 og har 12 sølv  :dribble:

 

Her ser dere, det er bare tull at en lvl 60 får 5-6 gull i timen, kun folk som ikke vet hva man gjør ja.

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg har en hammer 100? damage , kjøpt den og den er for min lvl.

Rustningen er også vanlig, kjøpt det jeg kunne til min lvl i IF.

 

Rustningen og hammeren har ikke mye å si pga jeg blir nesten aldri slått på den, når noen kommer innpå meg har de 20-30% liv igjen om jeg vil spare på manan.

Endret av War
Lenke til kommentar
Ja, det stemmer, jeg skal prøve å få 1000G til neste lørdag, for poste her da og se hva jeg har.

Jobber og går på skole  :thumbdown:  (men egentlig  :thumbup: )

Men 4-8t pr dag skal jeg få til.

5042774[/snapback]

 

 

eh, går det å gjøre det med bilde? eller skal jeg linke til enhver armor?

Jeg er hjemme fra jobb om noen timer.

 

Jeg har 4 stk atackpower ting til rustning ,øker med 34. Har ikke brukt di enda.

Vet ikke når jeg burde det.

Endret av War
Lenke til kommentar
Ja, det stemmer, jeg skal prøve å få 1000G til neste lørdag, for poste her da og se hva jeg har.

Jobber og går på skole  :thumbdown:  (men egentlig  :thumbup: )

Men 4-8t pr dag skal jeg få til.

5042774[/snapback]

 

 

eh, går det å gjøre det med bilde? eller skal jeg linke til enhver armor?

Jeg er hjemme fra jobb om noen timer.

 

Jeg har 4 stk atackpower ting til rustning ,øker med 34. Har ikke brukt di enda.

Vet ikke når jeg burde det.

5043098[/snapback]

gjerne det ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...