ZeXeL Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg syns om dette kabinettet. Sikkert bra kjøling da. Link til Guru3D.com som har en preview av det: http://guru3d.com/article/cases/268/1/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Det kabinettet ser skikkelig ille ut. Det bryter med masse av det Lian-Li fakttisk står for. Blir rett og slett lei meg inni meg når jeg finner bilder av det kabinettet. Designeren må ha røyket 2 måneder gamle sokker før han satte seg med denne fiaskoen *skuffa* Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Dette synes jeg så betraktelig bedre ut enn på Lian Li sine egne bilder. Den sorte varianten er også mange ganger penere enn den i sølv, men kunne ikke tenkt meg og hatt det selv Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Det kabinettet ser skikkelig ille ut. Det bryter med masse av det Lian-Li fakttisk står for. Blir rett og slett lei meg inni meg når jeg finner bilder av det kabinettet. Designeren må ha røyket 2 måneder gamle sokker før han satte seg med denne fiaskoen *skuffa* 5042046[/snapback] Enig, det ser jo ikke ut.. Leif var her.. Endret 22. oktober 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Er vel det eneste Lian Li kabinettet som ikke ser helt ut som et annet Lian Li kabinett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå