Feroxis Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Sliter med nærmest konstant hvinelyd etter at jeg fikk denne disken. Er dette et vanlig problem med denne modellen? Disken brukes i eksternt HD kabinett sammen med aptop, mulig det kan være noe av grunnen til at jeg merker det ekstra godt. Kontaktet forhandler, og sendte den inn til testing, og fikk en ny, men denne har samme problemet. Jeg har derfor ikke så veldig lyst til å sende denne også inn, særlig hvis dette er et vanlig problem hvor det ikke hjelper å bytte den ut, noe det jo forsåvidt kan se ut som siden begge diskene hadde omtrent helt samme lyd. Jeg har lest at noen av de tidligere modellene har hatt dette problemet, men har ikke hørt noe om at 320GB'en hadde det. Har også hatt flere 100 og 120GB WD'er uten dette problemet. Disse støyer litt mere, men til gjengjeld så er det en mer behaglig durelyd. Hva er evt. anbefalingene for disk til slikt bruk? Temperatur og lyd er de viktigste kriteriene, men jeg tar heller en litt høyere men behagelig lyd en høyfrekvente hvinelydene. --Feroxis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå