HotShotChicken Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Tok dette bilde på tur i høstferien. Syntes det var skjelden ren hvitfarge på et av reinsdyrene jeg så langt unna og snek meg inn på dem. Noen tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Fint bilde av en sjelden reinsdyrfarge spør du meg, men jeg syns kanskje steinen til høyre stjal ganske mye fokus. Det kan vel kanskje gjøres noe med i photoshop eller andre programmer Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ikke verst dette her du, men desverre har du eksponert bildet slik at den hvite pelsen bli veldig utbrent. Den relativt mørke lyngen har spillt deg (ikke kameraet) et puss her. I slike situasjoner må du hvertfall legge eksponeringen et steg under foreslått verdi. Ellers et bra bilde. Fin komponering og fokus Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) orginalen har ingen utbrente flater. men det jeg gjorde denne kansje litt vel lys i ps Endret 23. oktober 2005 av Mikkle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå