J00J Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hei, Veldig ofte "forsvinner" hdene mine ved startup. For å få de til å vises igjen må jeg koble ut hdene, starte maskinen, skru av maskinen, sette i kablene igjen så skru på maskinen. Noen som har vært borti samme problem? Har en 250GB sata disk som os og to stk. 120GB IDE hder som sitter i raid 0. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Det kan høres ut som kanskje strømforsyninga di sliter litt(?) Prøv å koble vekk bare den ene harddisken en stund og se om problemet fortsatt vedvarer. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Det kan høres ut som kanskje strømforsyninga di sliter litt(?) Prøv å koble vekk bare den ene harddisken en stund og se om problemet fortsatt vedvarer. 5041867[/snapback] ja poeng der en av mine datt ut når jeg hadde 380W PSU så jeg bytta til Hiper Type-R 580W PSU og alt går helt fint! Lenke til kommentar
J00J Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Akkurat, takk for tilbakemeldingene. Da må det nesten bli en ny PSU, den jeg har nå er bare på 340W . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå