Hans Erling Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg og en kamerat sitter og spiller BF2 og har gjort det i noen timer. Pluttselig begynner Punkbuster å kicke vilt. Både jeg og kameraten min blir nå kicket hver gang vi joiner hvilken som helst server. Noen som opplever det samme? Vi har selvsagt to gyldige serialkeys. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg og en kamerat sitter og spiller BF2 og har gjort det i noen timer. Pluttselig begynner Punkbuster å kicke vilt. Både jeg og kameraten min blir nå kicket hver gang vi joiner hvilken som helst server. Noen som opplever det samme?Vi har selvsagt to gyldige serialkeys. 5041671[/snapback] kanskje dere må oppdatere manuelt gå på http://www.evenbalance.com/ Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Nei det er Punkbuster som har tatt kvelden og kicker alle hele tiden. Leste det på Battlefield.no Alle Battlefield.no serverene er blitt restartet uten punkbusters og uten ranking. Dette gjelder alle ranka servere world wide så vidt jeg kan forstå... Endret 21. oktober 2005 av Hans Erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå