Marvil Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Hei, Jeg har en Samsung D500, og lurte på tre ting: 1. Hvilken kamerainnstilling bruker dere andre som har denne telefonen til normale bilder i dagslys..? Mine blir lissom så rare (kvaliteten).. 2. Er det mulig å ta backup av telefonlista..? Kunne vært kjekt å ha i tilfelle jeg mister telefonen eller simkortet.. 3. Er det bare min som opererer med feil ukenummer i kalenderen..? Den ligger en foran eller bak (husker ikke), men datoene stemmer overens med dagene.. Endret 16. november 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 http://www.mobical.net/ Her kan du gratis ta backup av telefonen din. Har testet og det fungerer. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 http://www.mobical.net/ Her kan du gratis ta backup av telefonen din. Har testet og det fungerer. 5041824[/snapback] De støtter ikke Samsung.. Noen andre som har tips..? Ikke noe program man kan kjøre via Bluetooth..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 2. Er det mulig å ta backup av telefonlista..?Kunne vært kjekt å ha i tilfelle jeg mister telefonen eller simkortet.. 5041614[/snapback] Noen som vet åssen jeg kan ta backup av telefonlista..? Vurderer å returnere telefonen grunnet diverse trøbbel, og ønsker en backup av lista av den grunn.. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Installer programmet som fulgte med på CD-platen!! Der kan du importere/eksportere kontaktlisten din akkurat som du vil.... kjempeenkelt Lenke til kommentar
Juukamen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Noen forslag til en Samsung E730 ? Har Bluetooth forbinnelse men hvordan synkroniserer jeg den med Outlook ? Eller skal jeg prøve noen andre programmer ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Installer programmet som fulgte med på CD-platen!! Der kan du importere/eksportere kontaktlisten din akkurat som du vil.... kjempeenkelt 5164514[/snapback] Bah. Neste problem er at eska og CDen ligger hjemme, dvs 5-6 timer herfra.. Noen som har innstallasjonsfila som har lyst å sende meg..? Det kan vel ikke være ulovlig..? Evt navnet på programmet, så kan jeg se om det ligger på nettet noe sted.. Edit; Fant noe PC Sync på Samsung sine sider, skal laste ned nå og se hva som er mulig derfra. Må uansett bruke en reservemobil (Nokia), og der er det vel ikke mulighet for å importere det.. Endret 17. november 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 PC Sync funka fint det, så nå har jeg fått tatt en backup til adresseboka til Windows.. Takk for hjelpa.. Kjekt å ha om mobil, SIM-kort osv skulle gå adundas.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå