Kompjuter Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Heisann Jeg driver med ett lite skoleprosjekt. Det er rett og slett å lage etthøytaller system for iPod'en min. Jeg skal da koble iPod'en til ett par store høytallere, men jer er ikke sikker på hvordan... Jeg har klart å koble iPod'en til ett par PC-høytallere, for de har riktig inngang og innebygd forsterker. (?) Jeg vil gjerne ha ett par større høytallere, uten inngang, men med bare to ledninger jeg har hørt jeg skal koble til adaptoren/forsterkeren. Snakker jeg vås nå eller...? Er det andre måter å gjøre dette på? litt tips/tanker om hvordan jeg får til detta ville vært til stor hjelp. Tusen takk. Lenke til kommentar
Kompjuter Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 takk for hjelpa... Lenke til kommentar
trizone Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Forsterkeren har helt sikkert vanlig analog (rød og hvit) inngang. Det eneste du trenger er å få tak i en kabel som har minijack (inngang til ipod) i ene enden og vanlig, todelt audio i den andre: http://www.clasohlson.no/images/products/N...6-30_111413.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå