Geek99k Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Viste dere at IRC protokollen er bare Winsock programmer... DVS at man kan lage sitt eget program og på den måten bare sende informasjon om at f. exs. chanfix skal komme å rydde opp? Men da dette kreves litt 1337 skills så er det sikkert ikke så mange av dere som får det til... Men det er bare til å prøve. :D:D:D:D --------------------------- Prøv til dere får det til! --------------------------- MVH The 1337 Hax0r: ||sw||-02 @ EFNET Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Kan du bli utesperret snart, eller ?? Vær så snill Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Fy **** så mye piss du snakker... eller skryter???? Tror nok det er piss jeg moderatorer? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Denne er ikke til han første som laget posten, men de to neste (og meg?!?!) som svarer og dermed holder liv i posten. LA VÆRE! De som er enig med meg kan vennligst la være å poste, slik at denne posten og alle med samme grad av seriøsitet dør ut. mvh DrE Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Quote: Den 2002-08-22 19:04, Geek99k skrev:Viste dere at IRC protokollen er bare Winsock programmer... [blablabla] okselort? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Quote: Den 2002-08-22 19:04, Geek99k skrev:Viste dere at IRC protokollen er bare Winsock programmer... DVS at man kan lage sitt eget program og på den måten bare sende informasjon om at f. exs. chanfix skal komme å rydde opp? Men da dette kreves litt 1337 skills så er det sikkert ikke så mange av dere som får det til... Men det er bare til å prøve.:D:D:D:D---------------------------Prøv til dere får det til!---------------------------MVH The 1337 Hax0r: ||sw||-02 @ EFNET Er du her igjen??? ... kan en moderator gjøre noe? Du visste jo ikke hva IP og DNS var engang :smile: ..lol _________________ Med Vennlig Hilsen Frode Røhne - [[email protected]] Kromozon Studios - [http://www.kromozon.com] [ Denne Melding var redigert av: lavizh på 2002-08-22 19:14 ] Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 IRC er noe jeg kan, og du sitter å bare juger. en gang til og du er utestengt. ps. denne posten stenges OGSÅ. Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Og jeg åpner den littegrann for å si følgende: "Geek99k" sperres herved ute fra forumet permanent pga. at alle postingene er useriøst babbel postet i den hensikt å lage trøbbel. Videre har "Geek99k" bidratt til flamewars, noe som ikke er heldig. Jeg vil i dette spesielle tilfellet se bort fra at andre har brutt forumets regler, men dette vil ikke gjenta seg. Flaming er forbudt, uansett! Skal du si fra til noen, er det moderatorene du skal si det til! Mvh. moderator yummy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg