SunZeeker Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Er det flere enn meg som synes komplett.no har begynt de siste helgene med ikke fullt så attraktive superweekendtilbud? Hvor er det blitt av "hotte" datakomponenter i superweekendtilbudene?? Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hva i alle dager er det du prater om? Hvem trenger vel ikke en sammenleggbar sykkel og pokerbord? Sier seg jo selv at den mest naturlige plassen å få kjøpt det på er fra en nettbutikk som hovedsaklig selger datakomponenter! Lenke til kommentar
SunZeeker Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Ja ikke sant Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 De prøver jo bare å kvitte seg med ting de ikke helt skjønte at de aldri kom til å få solgt stakkar. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvorfor er disse tilbudene svenske? 100:- i stedet for 100,- Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Sjekket sida Deres for 10 min. siden... da var klokken 08.20... og MP3-spilleren på 512 MB utsolgt. Hva i **** er vitsen med å legge noe slik på et weekendtilbud som skal vare 00.00 lørdag til 23.59 søndag? De hadde sikkert ikke flere enn 10 stykk tipper jeg... og nå blir den utsolgte varen liggende der ut helgen bare for å irritere folk? Flott! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Pokerbord er jo genialt Syns det er kult at de selger slik Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Synes komplett sine super weeken tilbud aldrig har vært noe super jeg. Men de få netshop har hatt derimot, det har vært ekstremt bra. Eneste som er synd at netshop har hatt en lang pause nå Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Humra litt for meg selv når jeg så helgens tilbud... Minner litt mer om et annonsebilag fra Smart Club. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Daglig leders loppemarked? Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 TrulZern skrev i dag, 16:34 Post #10 Daglig leders loppemarked? Svarte! Avslørt igjen Neida, superweekend er tenkt å være en noe mer blanding av tilbud, både datakomponenter og andre ting vi selger. Denne uken var 13 av 20 produkter datarelaterte (og da regnes ikke drill som datarelatert ). Vi tar uansett tilbakemeldingene dere kommer med seriøst og skal filleriste de ansvarlige slik at neste helgs tilbud blir enda mer "data-ish". Alle fornøyde ? Spør gjerne hvis det er flere ting, men blir borte en stund nå (skal spille poker, mens jeg griller siden noen tross alt må kjøpe disse varene ) Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 TrulZern skrev i dag, 16:34 Post #10 Daglig leders loppemarked? Svarte! Avslørt igjen Neida, superweekend er tenkt å være en noe mer blanding av tilbud, både datakomponenter og andre ting vi selger. Denne uken var 13 av 20 produkter datarelaterte (og da regnes ikke drill som datarelatert ). Vi tar uansett tilbakemeldingene dere kommer med seriøst og skal filleriste de ansvarlige slik at neste helgs tilbud blir enda mer "data-ish". Alle fornøyde ? Spør gjerne hvis det er flere ting, men blir borte en stund nå (skal spille poker, mens jeg griller siden noen tross alt må kjøpe disse varene ) 5044775[/snapback] Kan vi tolke det dit hen at vi forbrukere kan påvirke helgetilbudene deres? Hvis det er tilfelle så må jeg si meg mektig imponert. Ikke at jeg har noen forslag akkurat på skrivende stund. Men sikkert mange som har Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 ja hvis dere i komplett kan se dette så kan dere ha det slik at hvis du kjøper varer for feks 10k så får du 10%rabatt eller lignende. det hadde slått til Lenke til kommentar
joebush Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 MP3-spillerne samt MyPal-PDA'ene er alle utsolgt. Jeg synes ikke at et slikt tilbud skal være så begrenset. Det blir bare et irritasjonsmoment for folk som kunne kanskje tenkt seg noe. Utgående produkter som får tilbudspris hører kanskje hjemme i et eget tilbud på deres sider, og ikke med Weekend eller ukesalg? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Gjelder bare å være tidlig ute, fikk kjøpt 10stk mp3 spillere forrige helg Og det til 1/5 av vanlig pris Lenke til kommentar
wotg Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Siden Komplett leser disse postene vil jeg bare si at til neste uke ønsker jeg meg tilbud på et bra sett med 2048Gb ram, 7800Gt kort og 74Gb raptor disk På forhånd takk Endret 22. oktober 2005 av wotg Lenke til kommentar
joebush Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Gjelder bare å være tidlig ute, fikk kjøpt 10stk mp3 spillere forrige helg Og det til 1/5 av vanlig pris 5044925[/snapback] Hmm, da burde jeg kanskje spurt om begrensning på 1 per kunde i tillegg. Seriøst da. Vitsen med salget blir egentlig borte når ikke fleste folk får igjen. Dermed er begrensning på noen få enheter veldig synd for både Komplett og kundene. Endret 22. oktober 2005 av joebush Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Gjelder bare å være tidlig ute, fikk kjøpt 10stk mp3 spillere forrige helg Og det til 1/5 av vanlig pris 5044925[/snapback] Hmm, da burde jeg kanskje spurt om begrensning på 1 per kunde i tillegg. 5044959[/snapback] For sent for det nå da :!: Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Men sikkert mange som har 5044801[/snapback] Deler som skjermkort, hovedkort og cpu, det er hva "alle" trenger. I motsettning til en motorsag, grill eller sykkel Lenke til kommentar
SunZeeker Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 TrulZern skrev i dag, 16:34 Post #10 Daglig leders loppemarked? Svarte! Avslørt igjen Neida, superweekend er tenkt å være en noe mer blanding av tilbud, både datakomponenter og andre ting vi selger. Denne uken var 13 av 20 produkter datarelaterte (og da regnes ikke drill som datarelatert ). Vi tar uansett tilbakemeldingene dere kommer med seriøst og skal filleriste de ansvarlige slik at neste helgs tilbud blir enda mer "data-ish". Alle fornøyde ? Spør gjerne hvis det er flere ting, men blir borte en stund nå (skal spille poker, mens jeg griller siden noen tross alt må kjøpe disse varene ) 5044775[/snapback] Bra! :-) Flott at dere leser og ikke minst deltar på postene til HW.no :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå