Gå til innhold

Komplett "SUPERWEEKEND" tilbud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekket sida Deres for 10 min. siden... da var klokken 08.20... og MP3-spilleren på 512 MB utsolgt. Hva i **** er vitsen med å legge noe slik på et weekendtilbud som skal vare 00.00 lørdag til 23.59 søndag? De hadde sikkert ikke flere enn 10 stykk tipper jeg... og nå blir den utsolgte varen liggende der ut helgen bare for å irritere folk? Flott!

Lenke til kommentar
TrulZern skrev  i dag, 16:34 Post #10 

Daglig leders loppemarked? :D

Svarte! Avslørt igjen :blush:

 

Neida, superweekend er tenkt å være en noe mer blanding av tilbud, både datakomponenter og andre ting vi selger. Denne uken var 13 av 20 produkter datarelaterte (og da regnes ikke drill som datarelatert :) ). Vi tar uansett tilbakemeldingene dere kommer med seriøst og skal filleriste de ansvarlige slik at neste helgs tilbud blir enda mer "data-ish". Alle fornøyde ?

 

Spør gjerne hvis det er flere ting, men blir borte en stund nå (skal spille poker, mens jeg griller siden noen tross alt må kjøpe disse varene ;) )

Lenke til kommentar
TrulZern skrev  i dag, 16:34 Post #10 

Daglig leders loppemarked? :D

Svarte! Avslørt igjen :blush:

 

Neida, superweekend er tenkt å være en noe mer blanding av tilbud, både datakomponenter og andre ting vi selger. Denne uken var 13 av 20 produkter datarelaterte (og da regnes ikke drill som datarelatert :) ). Vi tar uansett tilbakemeldingene dere kommer med seriøst og skal filleriste de ansvarlige slik at neste helgs tilbud blir enda mer "data-ish". Alle fornøyde ?

 

Spør gjerne hvis det er flere ting, men blir borte en stund nå (skal spille poker, mens jeg griller siden noen tross alt må kjøpe disse varene ;) )

5044775[/snapback]

 

Kan vi tolke det dit hen at vi forbrukere kan påvirke helgetilbudene deres? Hvis det er tilfelle så må jeg si meg mektig imponert. Ikke at jeg har noen forslag akkurat på skrivende stund. Men sikkert mange som har :yes:

Lenke til kommentar

MP3-spillerne samt MyPal-PDA'ene er alle utsolgt. Jeg synes ikke at et slikt tilbud skal være så begrenset. Det blir bare et irritasjonsmoment for folk som kunne kanskje tenkt seg noe.

 

Utgående produkter som får tilbudspris hører kanskje hjemme i et eget tilbud på deres sider, og ikke med Weekend eller ukesalg?

Lenke til kommentar
Gjelder bare å være tidlig ute, fikk kjøpt 10stk mp3 spillere forrige helg  :tease:

Og det til 1/5 av vanlig pris  :thumbup:

5044925[/snapback]

 

Hmm, da burde jeg kanskje spurt om begrensning på 1 per kunde i tillegg. :p

 

Seriøst da. Vitsen med salget blir egentlig borte når ikke fleste folk får igjen. Dermed er begrensning på noen få enheter veldig synd for både Komplett og kundene.

Endret av joebush
Lenke til kommentar
TrulZern skrev  i dag, 16:34 Post #10 

Daglig leders loppemarked? :D

Svarte! Avslørt igjen :blush:

 

Neida, superweekend er tenkt å være en noe mer blanding av tilbud, både datakomponenter og andre ting vi selger. Denne uken var 13 av 20 produkter datarelaterte (og da regnes ikke drill som datarelatert :) ). Vi tar uansett tilbakemeldingene dere kommer med seriøst og skal filleriste de ansvarlige slik at neste helgs tilbud blir enda mer "data-ish". Alle fornøyde ?

 

Spør gjerne hvis det er flere ting, men blir borte en stund nå (skal spille poker, mens jeg griller siden noen tross alt må kjøpe disse varene ;) )

5044775[/snapback]

 

Bra! :-) Flott at dere leser og ikke minst deltar på postene til HW.no :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...