Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Plantesamling Som må leveres

Anbefalte innlegg

Jeg Har Biologi på skolen (3BI) Og i den sammenheng så skal alle elevene komme med plantesamling med rundt 50 eksemplarer av planter. Problemet er at man skulle ha begynt i sommerferien, men jeg har bare drøyd det ganske lenge. Og nå som vinterfrosten har kommet og det er 4 uker igjen til levering så sliter jeg litt.

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg kan levere bilder av planter også eller bare plukke dem. Jeg må ha et spesielt tema også ( Fks : Fjellplanter, Barskogplanter osv..)

Hjelp, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre !!

Noen som har fra ifjor som jeg kan kjøpe?? =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha, hadde nøyaktig samme problem i fjor, da jeg hadde 3BI. plantesamling på 60 arter, skulle begynne i sommerferien, jeg begynnte å plukke to måneder senere, og de siste 20 artene mine fant jeg i begynnelsen av november :D. utrolig stressende den plantesamlingen, men når jeg først fikk den ferdig (kvelden før innleveringen), var jeg utrolig lettet, og fikk 4 på den, som jeg var fornøyd med (stod i stil med innsatsen). Hvis du ikke finner noen annen løsning kan jeg sikkert scanne inn mine arter og sende dem til deg.

lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...