Gå til innhold

Hjemme-PC, video-red, flightsim, 15k eks/mva

Anbefalte innlegg

Nå er det slik at dette forumet (kjøp og salg av pc) har egne regler for hvordan et emnefelt skal se ut.

Emnefeltet hadde vært  helt fint i alle andre deler av forumet - men ikke her. Derfor står det øverst i posten min en link til retningslinjer for emnefelt i denne forumkategorien. Altså, i denne forumkategorien passer ikke et slikt emnefelt, men alle andre steder er emnefeltet godt nok.

Når det gjelder stenging - uten middelet stenging av poster hadde folk ikke brydd seg så mye, og tenkt "det kommer en mod og endrer topic/flytter posten/ordner opp, så jeg bare poster her jeg". Noe som hadde ført til enda mer rot. Mer stengning av poster fører faktisk til mindre stenging av poster da folk skjerper seg :).

Uansett, jeg stenger disse ikke direkte - jeg setter ut en advarsel og ber folk endre tråden.

Videre diskusjon tar vi på pm, om det er nødvendig :).

5046603[/snapback]

Da var navnet på tråden endret, så får de som synes dette er bedre si ifra. Jeg er temmelig irritert, for dette er fryktelig bagatell-messig. Jeg, som er en person som liker å sette ting i system, ser ikke akkurat at navn på tråden var i samsvar med å får ting "bedre" på forumet her...

Har noen et bedre navneforslag, så får de si ifra. Kanskje vi skal lage en egen poll på dette? ;-)

--

FTB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er et helt flotters emnefelt det du har nå. Grunnen til at reglene er slik de er er for å gjøre kategorien oversiktlig. Poster man i denne kategorien poster du fordi du skal kjøpe eller selge noe, derfor er det unyttig å skrive dette i topic. Dermed er reglene slik at man skal skrive spesifikk info i topic, ikke bare hva han har tenkt å gjøre.

Men nå er jo alt i orden - videre diskusjon tar vi på pm :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...