Klekkus Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 ble jo bra det der 5065043[/snapback] Ble du overrasket? Kan jo ikke bruke noe som ikke blir bra vettu. ^^ 5065085[/snapback] Kan ikke si det var noe sånn skikelig WOW! altså men bra ble det Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Det var ikke poenget heller. Poenget var å få viftestyringen til å gli inn i designet på resten av kabinettet. Hvordan blir det WOW da? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hvis du lakker hele kabinettet spygrønt blir det WOW! (ihvertfall fra min side) Men det blir jo dritstygt samtidig.. --------------------------------------------- Jeg likte absolutt resultatet Stå på ! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Jeg synes det hadde blit WOW! vist du hadde lakkert metalplata grønn eller brukt en grønn plexi/lexan bit eventuelt en uv grønn en Edit: Altså en grønn plexi/lexan bit i stede for mtal plata som du hadde fra før Endret 27. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Er jo ikke WOW med ting man har sett før da. Dessuten tror jeg at jeg holder meg til uv-ting, lysende ting inne i kabinettet. ;) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Er jo ikke WOW med ting man har sett før da. Dessuten tror jeg at jeg holder meg til uv-ting, lysende ting inne i kabinettet. ;) 5066389[/snapback] Okay, men hvist du en gang i tiden bestiler noe fra microplex, hva med å kjøpe et ekstra brønn deksel? og lage viftestyring av det, da går det vel 100% i stil med fronten. Men det ble ikke så værst Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Er original vinduet på dette kabinettet helt gjennomsiktig og ikke UV reaktiv? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Bra jobba, Marius_EV. Var ikke helt WOW her heller, men det er fordi du burde gjøre noe som er unikt og skiller seg ut litt Plexi og alluminium, hvor mange ganger har jeg sett det før? Men fint, det er det, såklart! Likte særlig sort plexi og sort, børsta alluminium . Stilrent og mer til Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Er original vinduet på dette kabinettet helt gjennomsiktig og ikke UV reaktiv? 5070581[/snapback] Seian: Grunnen til at jeg kjøpte nytt kabinett var nettop det at jeg skulle slippe å modde, men som du ser så må jeg jo alltid forbedre ting. Derfor må dere ikke forvente dere de store tingene, siden jeg ikke vil ødelegge et kabinett til 1800kr. Menmen, viftestyringen får være som den er nå, og jeg får heller ta å forbedre den (eller ta den bort) ved en senere anledning. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har du to katoder eller bare en? Hva slags bruker du (tenker på farge) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Har 2 stk uv-kathoder. Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ble flott, den viftestyringa. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Her er hva de neste updatene kommer til å handle om: Tenker å kanskje bruke begge settene, ett på cpu og ett på gpu. Blokkene må forbedres, jeg må finne ut hvordan radiatorene skal festes( kanskje jeg lager dem til en dual-radiator) og jeg må finne plasseringen til pumpe osv. Kommer mer seinere. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ahhh! Nice, har samme kabinett selv Gleder meg til du setter inn vannkjøling, har forøvrig trippel radiator i mitt kabinett, med kjøling av cpu og nb, gpu kommer nok senere! Lykke til videre! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Dæven, her er det jo full pakke! Viftekontrolleren var veldig fin og stilren, det må jeg si.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Synd at jeg sannsynligvis ikke kommer til å trenge viftestyringen lenger Hvorfor får dere vite om et par dager. Endret 3. november 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Herlig! /me gleder seg Hehe, neida, men blir bra dette. Kanskje vi kommer til å få se viftestyringa på bruktmarkedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå