Gå til innhold

My Work- LianLi 6277B "Viftestyring" 27/10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo ikke WOW med ting man har sett før da. ;)

Dessuten tror jeg at jeg holder meg til uv-ting, lysende ting inne i kabinettet. ;)

;);)

5066389[/snapback]

Okay, men hvist du en gang i tiden bestiler noe fra microplex, hva med å kjøpe et ekstra brønn deksel? og lage viftestyring av det, da går det vel 100% i stil med fronten. Men det ble ikke så værst ;)

Lenke til kommentar

Bra jobba, Marius_EV. Var ikke helt WOW her heller, men det er fordi du burde gjøre noe som er unikt og skiller seg ut litt :) Plexi og alluminium, hvor mange ganger har jeg sett det før?

 

Men fint, det er det, såklart! Likte særlig sort plexi og sort, børsta alluminium :D . Stilrent og mer til :)

Lenke til kommentar
Er original vinduet på dette kabinettet helt gjennomsiktig og ikke UV reaktiv?

5070581[/snapback]

Marius_EV_Lianli_netds.JPG

 

 

Seian: Grunnen til at jeg kjøpte nytt kabinett var nettop det at jeg skulle slippe å modde, men som du ser så må jeg jo alltid forbedre ting.

Derfor må dere ikke forvente dere de store tingene, siden jeg ikke vil ødelegge et kabinett til 1800kr.

 

Menmen, viftestyringen får være som den er nå, og jeg får heller ta å forbedre den (eller ta den bort) ved en senere anledning.

Lenke til kommentar

Her er hva de neste updatene kommer til å handle om:

 

Marius_EV_Bigwater.JPG

 

Tenker å kanskje bruke begge settene, ett på cpu og ett på gpu.

 

Blokkene må forbedres, jeg må finne ut hvordan radiatorene skal festes( kanskje jeg lager dem til en dual-radiator) og jeg må finne plasseringen til pumpe osv.

 

Kommer mer seinere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...