ageck Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg bladde i en reklamebrosjyre her om dagen (husker ikke hvilken butikk den var fra), men så så jeg noe som fikk meg til å lure... Samsung z500i? Z500 har så vidt kommet i butikkene, så kommer de med en oppfølger "i"? Hva er spesielt med denne? har søkt litt rundt omkring, men har ikke funnet noe... Noen her som vet noe om den? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg bladde i en reklamebrosjyre her om dagen (husker ikke hvilken butikk den var fra), men så så jeg noe som fikk meg til å lure... Samsung z500i? Z500 har så vidt kommet i butikkene, så kommer de med en oppfølger "i"? Hva er spesielt med denne? har søkt litt rundt omkring, men har ikke funnet noe... Noen her som vet noe om den? 5041239[/snapback] i står for International. Det er samam mobil, men her i europa blir d brukt en i etter modell navnet. Z500c feks står for China osv.... Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 i står for International. Det er samam mobil, men her i europa blir d brukt en i etter modell navnet. Z500c feks står for China osv.... 5041320[/snapback] Det systemet der er det vel bare (?) SE som bruker. Han snakker om en Samsung-mobil. Arrester meg om jeg tar feil her. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Neh, det finnes ikke noen Samsung Z500i. Sikkert bare butikken som skrev feil eller noe (Expert eller El-kjøp tipper jeg ) Jeg tror også at det bare er SonyEricsson som bruker c, i og a. Har hvertfall aldri sett andre mobiler med det... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 i står for International. Det er samam mobil, men her i europa blir d brukt en i etter modell navnet. Z500c feks står for China osv.... 5041320[/snapback] Det systemet der er det vel bare (?) SE som bruker. Han snakker om en Samsung-mobil. Arrester meg om jeg tar feil her. 5041331[/snapback] Ops bomma litt der ja, du slipper fri mot kausjon:P Lenke til kommentar
hallohej Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Har dere aldri hørt om NOKIA 3510i f.eks.?! . d er jo ikke bare SE som bruker i og c og sånn.. z500 er jo akkurat den samme mobilen som z500i! Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Har dere aldri hørt om NOKIA 3510i f.eks.?! . d er jo ikke bare SE som bruker i og c og sånn.. z500 er jo akkurat den samme mobilen som z500i! 5043451[/snapback] Nokia sin "i" står for inteligent (oppgradert versjon) IKKE for internasjonal. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Har dere aldri hørt om NOKIA 3510i f.eks.?! . d er jo ikke bare SE som bruker i og c og sånn.. z500 er jo akkurat den samme mobilen som z500i! 5043451[/snapback] Her har du nok misforstått litt. Når SE bruker "i" som endelse i produktnavn indikerer det i hvilke deler av verden mobilen selges. Det finnes f.eks. ingen K750, bare K750i, K750c osv.. Når Nokia derimot bruker "i" som endelse er det en forbedring fra mobilen uten i på slutten. Altså en annen modell, ikke den samme. Lenke til kommentar
ageck Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 i står for International. Det er samam mobil, men her i europa blir d brukt en i etter modell navnet. Z500c feks står for China osv.... 5041320[/snapback] Det systemet der er det vel bare (?) SE som bruker. Han snakker om en Samsung-mobil. Arrester meg om jeg tar feil her. 5041331[/snapback] Han snakker om en Samsung-mobil? Han? Du er arrestert, jeg er faktisk en HUN... Men... så konklusjonen i dette var ar z500=z500i? Ingen forskjell, bare skriveleif eller misfortsåelse i reklamen? Lenke til kommentar
Andly Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jepp. Mobilen heter Z500, så er nok bare en skrivefeil/misfortsåelse i den reklamen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå