Amento Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kjøpte meg en Thermaltake CPU vifte som går som et uvær. Den kjøler utrolig bra, men holder en RPM på 3600 og en Db alt for høy. Ble litt skuffa da jeg så at den ikke hadde utgang til viftestyring. Så jeg lurer på om det er noen mulighet for å tilføye det? Går det ann å koble den til en viftestyring på en annen fiks måte? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 bruk en slik en.. lett og montere og du vil kunne styre vifta http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303859&cks=PLC Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 prøv speedfan og se om du kan justere rpm fra windows =) Lenke til kommentar
Amento Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Takk neva! fungerte utmerket! -=CH=-, hadde ikke ingang til viftestyring sa jeg=) men takk for at du nevte dem unasett. Kanskje jeg ska kjøpe den.......... Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Takk neva! fungerte utmerket! -=CH=-, hadde ikke ingang til viftestyring sa jeg=) men takk for at du nevte dem unasett. Kanskje jeg ska kjøpe den.......... 5052860[/snapback] jeg vet det er lenge siden denne tråden ble unyttig (men jeg har vert på ferie en stund ) ok.. så ikke at du ikke hadde plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå