Gullars Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har ein ISO-backup av eit xbox-spel på pc-en min som eg skal overføra til xboxen min. Nyttar Avalaunch OS. Har forstått det slik at det er innhaldet i denne fila som må overførast for at spelet skal fungera, men eg klarar ikkje å få det fram (har prøvd med Daemon Tools). Er iso-fila mi korrupt? Kan eg leggja heile iso-fila rett innpå xboxen og spela direkte av den? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Bruk samme program som da du lagte backupen. Evt se litt i Faqen.. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Kan avalaunch lesa iso, slik at eg berre kan leggja iso-fila direkte innpå? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Sett originalplaten i XBOX'en og kopier den til HD derifra. Har du ikke den lenger går vel dette under piratkopiering. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 ...og om eg tilfeldigvis har mista originalen...? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 ...og om eg tilfeldigvis har mista originalen...? Biter i det sure eplet og kjøper ny. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) ...og om eg tilfeldigvis har mista originalen...? 5049813[/snapback] Så du har altså tatt backup av en disk, som du ikke vet hvordan du kopierer ut igjen? Men jeg skal gi deg et lite hint før de stenger tråden EDIT: Fikk kalde føtter og fjernet hintet for å unngå å komme på kant med reglementet. Håper du fikk med deg tipset i mellomtiden... Prøv å ikke mist flere originaler! Endret 23. oktober 2005 av Elling Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) bruk QWIX som er et "iso lage program" så og si, kan brukes til å overføre ISOer, se også xbox-scene.com for videre læring:) Endret 25. oktober 2005 av Pellepirat Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 QWIX ser ut til å vera det eg har vore på jakt etter. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Panter Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 QWIX ser ut til å vera det eg har vore på jakt etter. Takk for hjelpa! 5059208[/snapback] Som jeg i innlegg 2 hintet til står i Faqen.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 tror ikke han (eller jeg) skjønte hvilken faq du snakket om:) Lenke til kommentar
Panter Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Faqen som er sticky her i gruppen og er linket til 1 cm under denne setningen? :-) Endret 25. oktober 2005 av Panter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå