AngryNorwegian Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Hei! Lurte på om noen vennlige sjeler her inne på forumet kunne hjelpe meg litt... Ungen greide i dag og trykke på en eller annen flash bios i evox... Resultatet er iallefall at modchippen ikke fungerer lengre. Når jeg holder inne knappen for å starte opp evox slår den seg bare av og på igjen! Noen som kan komme med en god forklaring på hva som er galt og hvordan man kan rette det opp igjen? (har en 1.6xbox) Endret 21. oktober 2005 av TheAngryNorwegian Lenke til kommentar
H2H Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 En av 2 1. Bios er blitt slettet 2. Bios er blitt forandret til en som ikke støttes av 1.6 er du heldig har personen som moddet boxen din vært lur og lagt igjen en brukbar bios på den andre banken... Det du da må gjøre er å åpne Boxen... Se etter den blå chippen som sitter på hovedkortet under dvd-rommen Finne den lille bryteren på chippen og flikke den over... Om boksen fortsetter på samme vis må du bytte chip eller hotswappe (kan forklare om dette ikke virker) Er du heldig starter enten Flashbios opp eller starter den opp som normalt! Om flashbios starter må du legge inn ny bios, jeg kan poste en guide om dette hvis nødvendig. Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) ja da fikk jeg omsider skrudd opp xboxen. Det viste seg at chippen er av typen: super aladdin live og ikke duox2 som selger sa det var.. Noen mulighet for og flashe denne utenom å hotswappe? Endret 24. oktober 2005 av TheAngryNorwegian Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) jisses....tørr egentlig ikke og tukle med hotswapping...(lodding og sånt er ikke min greie;) ) Men har en aladdin ex chip her, er det mulig og bruke dens sst i min super aladdin live? Altså fysisk bytte om sst brikkene? (beklager hvis det er dumme spørsmål, men bare sånn man lærer:D ) Endret 25. oktober 2005 av TheAngryNorwegian Lenke til kommentar
H2H Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 om SST brikkene er HELT like (sjekk serienret) så er dette mulig Hvis ikke bytter du bare om chippene det er ikke så vanskelig da! mesteparten er da loddet! 2 ledninger du må lodde av og på! og ta chippen av pinheaden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå