biltus Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hei Er det noen som har erfaringer med denne routeren og telenor ip-telefon? Har prøvd og feila lenge nå med denne. Alt funker bra bortsett fra ip-telefoni. Får ringe ut til kun mobilnummer???? Ganske rart!! Får ikke motta samtaler. Hadde får en SMC router som funka utmerket med ip-telefon. Tips mottas med stor takk! Biltus Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Du kan plassere iptelefonen i DMZ. Får du ringt normalt hvis du kobler ip adapteret rett i adsl modemet? Hadde problemer med å ringe fra Telio kun til fasttelefon jeg også, men det varte bare noen timer. Var i orden morgenen etter, uten at jeg hadde gjort noe aktivt. Lenke til kommentar
biltus Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Du kan plassere iptelefonen i DMZ. Får du ringt normalt hvis du kobler ip adapteret rett i adsl modemet? Hadde problemer med å ringe fra Telio kun til fasttelefon jeg også, men det varte bare noen timer. Var i orden morgenen etter, uten at jeg hadde gjort noe aktivt. 5041686[/snapback] . Takk for respons! Da jeg ikke har router-modem kan jeg ikke kople den direkte til modem. Har også prøvd og sette ip-adapteret i DMZ uten at det hjelpte... Kjører pppoe i router. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå