Corn Flakes Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Får nok ikke testet bildekvaliteten selv før det har kommet i vanlig salg Har den ikke kommet i vanlig salg no då? Har du hørt noe fra importøren? Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ikke kommet i vanlig salg enda, datoene rundt om i nettbutikker varierer rundt 15. november... Virker som de sliter med å få levert R3'en, da importøren enda ikke har fått den. Synd de ikke klarer å overholde sine egne tidsfrister, men på den annen side er det jo bra at de ikke leverer et halvferdig produkt... Men tålmodigheten nærmer seg slutten, håper jeg slipper å kjøpe et annet kamera bare fordi R3'en ikke kommer på en stund. Lenke til kommentar
Avanti Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Ikke kommet i vanlig salg enda, datoene rundt om i nettbutikker varierer rundt 15. november... 15/11 Jeg trodde det var i butikkene nå, jaja, hoper det er ute før jul! Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Altfor lenge til altså.... Jeg vil svi penger nå! Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 datoene rundt om i nettbutikker varierer rundt 15. november... Ser at mpx har utsatt leveringsdatoen med enda noen dager, ubekreftet 18/11, mens netshop derimot har ubekreftet 9/11. Håper netshop får det inn til den datoen. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Sjekka nettopp netshop, er 18-11 der også... irriterendes at de ikke klarer å levere! Skulle jo først ha kommet i september. Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Virker som om den svarte utgaven er den mest populære (sikle sikle). Ser at Netshop har ubekreftet 18.11 på den svarte og 10.11 på sølvmodellen. Gode nyheter for alle dere som vil ha den i sølv. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Håper det er en feil, og at begge kommer på samme tid (siden jeg vil ha svart)! Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Fant noen andre som også har tatt en liten kikk på R3. Ikkje store testen, men det er bedre enn ingen ting. http://cnet.com.au/photography/cameras/0,3...40058002,00.htm Fant også noen fullsize testbilder på Ricoh.com http://www.ricohpmmc.com/uk/products/camer...mple_Images.htm Endret 9. november 2005 av Corn Flakes Lenke til kommentar
skille Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Netshop har nå endret til ubekreftet den 12.11.2005, den svarte modellen:) Bestillt å betalt, så får vel bare vente.. -Trond Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Dilemma, kjøpe fra netshop eller mpx... Noen innspill? Eksempelbildene var forresten herlige! Endret 9. november 2005 av Audiophil Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Nå har det seg slik at jeg personlig har meget god erfaring med netshop. Det kan godt være at mpx har god service og leveringstid og alt det der, men tar jeg ikke helt feil, og det tror jeg ikke at jeg gjør, så koster R3 hele 100,- mindre på netshop enn på mpx. Så jeg tror du kan satse på netshop. Bare min personlige erfaring altså... Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Ja, men da er det jo greit. Noen som har funnet en orginal/passende veske hos Netshop eller? Vanskelig å se utifra bildene... Lenke til kommentar
timotei Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg går også å venter på Ricoh C.R3.Men det er kanskje grunn til å se det an litt. Har rota litt på nettet og funnet noen uttalelser (erfaringer) som tyder på at ikke alt er bare fryd og gammen.På "www.engadget.com/entry/1234000313065175": "Posted Oct 26, 2005, 4:50 PM ET by PixelBrat.com Just read the review because I was extremely excited about this cam... it had everything I wanted in a compact - 28 mm wide angle, 7x zoom, image stabilization, compact size... but alas I am disappointed to find out it doesn't focus well in anything but good lighting. Why oh why do these cameras that have such awesome potential always seem to have at least one Achilles heel that becomes an ultimate deal breaker? What good are all these features if you can't focus? I'm going to go weep in my corner now. " Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Netshop har i alle fall satt opp M-ROCK "Biscayne Bay" kamerabag som tilbehør for R3. Skal du ha orginalt tilbehør må du finne en forhandler som selger Ricoh SC-60 kamerabag. Har sett noen steder som selger SC-50, men det er til R2 og jeg er ikke sikker på om den vil passe til R3. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Nok en utsettelse.... 17.11. Tror ikke kameraet kommer noengang, bare en scam Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Går også og sikler på R3 som har både optisk bildestabilisator (levert av KM), og voksen zoom. Men det er en ting jeg ikke liker, og det er at videomodus bare har en oppløsning på 320*240. Og siden jeg ikke har greie på videoredigeringsprogrammer, lurer jeg på om en film kan interpoleres til et større format? (kjerringa sitt gamle IXUS330 har 640*480) Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Ja, veldig merkelig. 640x480 ville jo ikke vært noe revolusjonerende for å si det sånn. Heldigvis er ikke mitt behov så fort innenfor filmingen, så små fillmsnutter passer egentlig greit. Men ventetiden synes jeg begynner å bli ganske håpløs, skulle jo først ha kommet i september! Lenke til kommentar
sarom Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 dc.watch har i dag en omtale av R3 med mange bildeeksempler. Se link: http://dc.watch.impress.co.jp/cda/review/2...11/14/2556.html Selv om noen her på forumet kanskje ikke skjønner språket, så kan kanskje testbildene være til nytte. Synes ut ifra bildene at det ikke er noe løp og kjøp kamera. Jeg vil heller anbefale dere Canon S70 med 28mm vidvinkel. Bladet Fotogtafi skriver idag at den har bedre bildekvalitet enn den nye S80. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hadde litt problemer med oversettelsen der, men synes ikke det var noe spesielt hårreisende ved bildene, var det noe spesielt du tenkte på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå