T-1000 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Idag så oppgraderte jeg pcen min. Den ville ikke gå inn på windows! Jeg har vært inn på bios og sånt.. men aner ikke hva problemet er :S Første gang jeg har bygget en pc og har ingen peiling hva jeg skal gjøre nå. Har prøvd å lese bruksavisningen, men det har ikke hjulpet mye. Harddisk hadde jeg fra før, jeg må vel ikke formatere harddisken for at det skal gå? Takk Endret 21. oktober 2005 av T-1000 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvor er det det stopper? Får du feilmeldinger? Lenke til kommentar
T-1000 Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg får ikke feil melding, men det bare starter på nytt igjen så det går i en sirkel. Først så kommer det et bildet som står Platinum og nederst så står det: Press <TAB> to switch to POST or <DEL> to run BIOS Setup. Også kommer det lister over hva som er connecta og sånt (er ikke helt flink til å forklare) Det står hvertfall "Verifying DMI Pool Data .............. " Også står det "Vi begklager det intrufne, men WIndows starter ikke uten feil. Dette kan være forsaket av en nylig forsatt maskin- eller programvareendring. osv... " Nå skal jeg velge om jeg vil starte i: Sikkemodus Sikkermodus med nettverk Sikkermodus med bare kommandolinje Siste fungerende konfigurasjon (siste innstillinger som virket) Start Windows på vanlig måte Når jeg trykker på en av dem så kommer jeg bare tilbake til "Platinum stedet" også er det samme om igjen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hva var det du oppgradérte i pcen? Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Mulig at du finner løsningen på problemet ditt her: http://www.computerhope.com/issues/ch000474.htm Geddy Lenke til kommentar
T-1000 Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Hva var det du oppgradérte i pcen? 5041009[/snapback] Hovedkort, grafikkkort, prosessor, ram. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hei, velg: Siste fungerende konfigurasjon (siste innstillinger som virket) Hjelper ikke det så finn fram Win CDen og gjør klar for reparasnon av Windows. Lenke til kommentar
T-1000 Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 glem det! Fant problemet! Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) glem det! Fant problemet! 5041194[/snapback] ??Hadde jo vært greit da, hvis du kunne informert om hva som var problemet da, og hva du gjorde for å løse det! Geddy Endret 21. oktober 2005 av Geddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå