Gå til innhold

Tvangstanker - har du noen?


fakey

Anbefalte innlegg

Tror alltid at hvis jeg skal ta ut noe fra kjøleskapet som det er mugg på, kommer muggen gjennom plasten (enten pose rundt, eller gjennom emballasjen) og på fingrene mine og det begynner å etse :ermm: Vasker meg 3 ganger hver gang jeg har fjernet noe med mugg (selv om jeg vet at jeg ikke har kommet i kontakt med det.

 

Får panikk og brekninger hvis jeg skal ta ut noe som jeg ikke vet at det er mugg på og plutselig står der med tingen i hånda med mugg på :sick:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har ganske mange men, men kommer ikke på alle. men en av de er jeg MÅ ha Stor forbokstav i Band/Artist (alle ord) og på sangen i playlisten min (+ordentlig systemi det hele).. Jeg bare MÅ :p

5041760[/snapback]

 

Det samme må jeg! Satt i nesten en måned, hver dag og forandra navn på alle de 12000 sangene mine. Alle skal være like. Først bandnavn, så sangnummer og tilslutt hva den heter. Ingen nedestreker eller punktum eller rippe- og album-navn. Tilslutt måtte jeg bare gi opp. Nå nøyer jeg meg med å bare forandre det jeg laster ned eller kommer over ved et "tilfelle".

Endret av mushi
Lenke til kommentar
har ganske mange men, men kommer ikke på alle. men en av de er jeg MÅ ha Stor forbokstav i Band/Artist (alle ord) og på sangen i playlisten min (+ordentlig systemi det hele).. Jeg bare MÅ :p

5041760[/snapback]

 

Det samme må jeg! Satt i nesten en måned, hver dag og forandra navn på alle de 12000 sangene mine. Alle skal være like. Først bandnavn, så sangnummer og tilslutt hva den heter. Ingen nedestreker eller punktum eller rippe- og album-navn. Tilslutt måtte jeg bare gi opp. Nå nøyer jeg meg med å bare forandre det jeg laster ned eller kommer over ved et "tilfelle".

5052335[/snapback]

 

Der har jeg vært å... :blush: Men jeg gidde ikke opp.

Lenke til kommentar

Har også problem med at jeg hater at filnavn på sanger ikke følger Artist - Tittel saken, og ligger i en mappe som er albumet.

Men et tips til de som lider av dette:

Sålenge det er ID-tags, så kan man bruke et program som gjør IDtag>Filnavn. :)

 

PS2 kontrollerne:

Samme her :p

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...