Arne_F Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Kommer jeg borti ene låret så må jeg ta borti det andre. 5042003[/snapback] Den er irriterende. Har heldigvis skjerpet meg litt. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Sånne folk som *, er ofte smartere og vet hva livet betyr for dem... *Bobbelsjekke før de drar av gårde *Rydde jevnlig...... *Løser oppgaver som finnes løsninger for, ikke bare svaret men hele utregningen. Men sånne slakke faen som ikke gidder å gjøre noe, og bare sjekke fasiten til matte oppgavene....kan ingenting og heller ikke veridien av livet.... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Min må være: Å allti ha minst en Cola til dagen, spesielt i skoletimene.. Sikkert bare min måte å takle hverdagen på.. Noen tar stoff, jeg tar Cola 5041604[/snapback] Har samme problemet, det irriterer meg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Til tider har jeg problemer når jeg dusjer. Jeg MÅ åpne øynene for å se utenfor dusjkabinettet. Jævlig irriterende når man har såpe i øynene. Heldigvis er det bare tidvis dette problemet dukker opp. Det er en ting jeg har jobbet meg ut av. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 knekke fingre?, vet ikke om det er en tvangstanke. men klarer iaffal ikke å slutte. før MÅTTE jeg se under senga. men ikke nå lengre Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg ser under sengen hver natt før jeg legger meg.... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 -Er jeg ute så går jeg ikke på kumlokk, striper, sprekker og lignende. Jeg kan bestemme meg for å drite i det og tråkke på kumlokket som er noen meter foran, men ender alltid med at jeg tråkker til siden eller tar et kortere steg rett før slik at jeg går over på neste. Hm, jeg går alltid på stripene.. 5042513[/snapback] Syke menneske..... Det med ikke å tråkke på striper er nok den mest alvorlige tvangstanken jeg har... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg pleide og synes synd på Donaldblad hvis de lå på gulvet. Måtte alltid plukke de opp ^^ Lenke til kommentar
asad Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Lol. denne tråden fikk meg faktisk til å innse hvor like vi er. Har hatt mange av "tvangstankene" nevnt her, men har alltid trodd at jeg var alene om det. Bra tråd Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Må vaske meg i øyrene kvar bidige gong eg er på badet. Lenke til kommentar
kargod Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 klør på nesen om jeg ikke kan bruke hendene.. UANSETT. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Til tider har jeg problemer når jeg dusjer. Jeg MÅ åpne øynene for å se utenfor dusjkabinettet. Jævlig irriterende når man har såpe i øynene. Heldigvis er det bare tidvis dette problemet dukker opp. Det er en ting jeg har jobbet meg ut av. 5044949[/snapback] Noen som har sett psycho en gang for mye ? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 klør på nesen om jeg ikke kan bruke hendene.. UANSETT. 5047733[/snapback] agree.. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 knekker fingrene på ene hånda må jeg også knekke fingrene på andre hånda(knekke mener jeg med å lage sånne lyder når de er stive:P) Og spiser ALLTID opp pizzaen min uansett hvor mett jeg er... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Vrangforestilling om hvordan verden funker... Jenter, viss jeg ser en fin jente så er det øyeblikkelig hat fordi jeg vet at jeg aldri har sjans på hun Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Til tider har jeg problemer når jeg dusjer. Jeg MÅ åpne øynene for å se utenfor dusjkabinettet. Jævlig irriterende når man har såpe i øynene. Heldigvis er det bare tidvis dette problemet dukker opp. Det er en ting jeg har jobbet meg ut av. 5044949[/snapback] klør på nesen om jeg ikke kan bruke hendene.. UANSETT. 5047733[/snapback] Jupp.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Til tider har jeg problemer når jeg dusjer. Jeg MÅ åpne øynene for å se utenfor dusjkabinettet. Jævlig irriterende når man har såpe i øynene. Heldigvis er det bare tidvis dette problemet dukker opp. Det er en ting jeg har jobbet meg ut av. 5044949[/snapback] Noen som har sett psycho en gang for mye ? 5047765[/snapback] Nope. Jeg har en fantastisk evne til å dra sammen skrekkfilmer til en stor skrekkfilm i hodet mitt. The ring og Exorsisten besøker meg ofte utenfor dusjen. Har sluttet helt å se slike filmer. Synes ikke de er ekkel der og da, og får aldri mareritt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Husker at når jeg som barn skulle se Donaldfilmer ol. så klarte jeg ikke å like de. Fordi jeg syntes så synd på Donald. Jeg ville at han skulle klare det han prøvde på, men han dreit seg ut hver eneste gang, stakkaren :-\ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Uff..1337 geir, du burde oppsøke psykolog ! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Må børste av viskelærrester på bordet...eller smuler. Klarer ikke ha armene liggende oppi sånt no. Hender det er sånn at om jeg klør på en side, må jeg klø på andre sida, men da kjeder jeg meg så mye at jeg faktisk tenker på det. Om jeg driver med noe, bryr jeg meg ikke. Og har skjerpa meg MYE siden...uhm...fra før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå