Langbein Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) - Legge papir i do før jeg skal bajse, for å forhindre backsplash. ( Backsplash = At du bajser, og at vannet i doen spruter opp når bajsen lander. ) Slik har jeg gjort i alle år, og jeg ser det ikke på som en tvangstanke. Ingen kan vel synes det er behagelig (eller hygienisk) å få skittent do-vann oppover rompa/ryggen? Sånn sett er det kjekt med utedoer - hele backsplashproblematikken er borte Endret 21. oktober 2005 av Langbein Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg ergrer meg over backsplash, men har aldri tenkt på å gjøre noe med det... kanskje jeg skal prøve dette neste gang? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 - Sjekke ting opptil 4-5 ganger (om vekkeklokken er riktig stilt) 5040674[/snapback] Sånn gjør jeg også alltid! Jeg vet at den er stilt riktig og at den er på, men allikevel må jeg alltid sjekke 3-5 ganger hehe. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg ergrer meg over backsplash, men har aldri tenkt på å gjøre noe med det... kanskje jeg skal prøve dette neste gang? 5041362[/snapback] Bare ikke overdriv pappir bruken. I millitæret hadde n fylt halve doen med pappir og lagt noen kabler på det igjen. Var ikke no morro og ha ansvar for do vaskinga den dagen. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 må alltid slette alle sms fra innboksen rett etter jeg har leste dem! 5041335[/snapback] Samme her + sendte sms Ofte så sjekker jeg ting selv om jeg vet at ting feks er der eller er slått på som feks vekkeklokka, jeg vet innerst inne at jeg har slått den på, men må alltid trippel sjekke. Kommer ikke på noe mer Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har noen tvangstanker jeg også. Noen er blitt nevnt, men skriver de ned fordet. -Sjekke ting flere ganger selvom jeg vet jeg har gjort det(Låser, vekkeklokke, lader) -Sjekker lommene konstant for å se om det er noe som mangler. (kanskje ikke akkurat en tvangstanke, men heller en handling?) -Er jeg ute så går jeg ikke på kumlokk, striper, sprekker og lignende. Jeg kan bestemme meg for å drite i det og tråkke på kumlokket som er noen meter foran, men ender alltid med at jeg tråkker til siden eller tar et kortere steg rett før slik at jeg går over på neste. -Om jeg tenker på en ting som må gjøres så må jeg gjøre det med èn gang. -Jeg tenker hele tida at folk kommer til å lure meg, så jeg må tenke imellom hva folk egentlig vil meg når de vil møte meg eller snakker til meg. (kanskje ikke en tvangstanke dette heller?) -Som noen andre sa så sletter jeg også alltid meldinger fra innboksen og utboksen på mobilen min. -Erger meg selvfølgelig over backsplash. (legger papir i dass først ja) -Jeg takler ikke å stå når jeg pisser på vanlige toalett. Andre ting går fint.(Ute, pisseskåler osv) -Jeg har et eget håndkle på badet og klarer ikke bruke det hvis jeg ser det har vært på gulvet eller at noen andre har brukt det. -Kaster tannbørsten hvis den ikke står oppi koppen min når jeg skal bruke den. -Må ha det systematisk i oppv. maskinen så det tar gjerne 10 min lenger å rydde inn èn tallerken siden jeg må sortere alt annet først. Er sikkert endel andre ting, men ikke som jeg tenker over nå. Er jeg gal? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Mobilen i venstre lomma, pengboka i høyre med keys/coins. Hater smuss på skjermer, briller, vinduer, visir, fingermerker osv. MÅ dusje om morgenen, men har begynt å drøye det til etter gym på torsdager.. 0 vits å dusje 2 ganger med bare 2h mellomrom.. Men føler meg ikke helt 100% om jeg ikke har dusja og går ut av huset.. Hadde og en "fobi" mot å gå ut av huset uten å ha fiksa håret med gel, men det er ikke såå farlig nå lengre. Kommer ikke på flere. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 ... -Kaster tannbørsten hvis den ikke står oppi koppen min når jeg skal bruke den. ... 5041547[/snapback] Off topic: Kom på en ting. Brukte samme tanbørste som faren min uten og være klar over det en lang periode. Og han snuser Fikk nesten brekkninger når det gikk opp for meg. Å ha en brun/svart ekkel klissette kladd oppe i leppe er meg uforstårlig at folk gidder. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Har mye som andre nevner her.. dusje, jeg må være clean før jeg kan gjøre noe som helst. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Off topic: Kom på en ting. Brukte samme tanbørste som faren min uten og være klar over det en lang periode. Og han snuser Fikk nesten brekkninger når det gikk opp for meg. Å ha en brun/svart ekkel klissette kladd oppe i leppe er meg uforstårlig at folk gidder. 5041584[/snapback] Og da gikk jeg opp for å kaste tannbørsten igjen ja.. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg får alltid dårlig samvittighet etter å ha onanert, runka kall det hva du vil. 5041259[/snapback] :!: Min må være: Å allti ha minst en Cola til dagen, spesielt i skoletimene.. Sikkert bare min måte å takle hverdagen på.. Noen tar stoff, jeg tar Cola Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg går ALDRI ut av huset uten å ta oppi voks! :O (Paste ) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Må gå over til andre siden av veien hvis det er noen mennesker jeg ikke liker på den siden jeg er. Eller tiggere. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 - Jeg bare "må" bokstavere bilskilt og skilt om står langs veien i det internasjonale fonetiske alfabetet. - må ha mobilen i høyre lomme mens "alt det andre" (nøkler, månedskort, visa ++) legges i den andre lommen. - "må" ha en Cola mens jeg er på jobb... de dagene jeg ikke jobber savner jeg ikke Cola i det hele tatt. - mobilen SKAL alltid være med og på - uansett hvor jeg er og når jeg er der. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Heheh jeg får dårlig samvittighet viss jeg ligger igjen et sjokolade papir eller noe jeg har betalt for på skolen... Viss jeg får låne bil til skolen må jeg ut i hvert jævla friminutt og sjekke at den har det "bra". Jeg puster bare med nesen når jeg er ute av huset.... Syklig redd tobakk.. på gråten viss jeg trakket på et lite tobakk fnusk Sjekker egentlig alt mange ganger, slik som at jeg har husket alt jeg skal.... Skap døra e låst... kan gå tilbake 3-4 før jeg kommer til klasse rommet.. På skolen har jeg ikke admin rettigheter på dataen og da har jeg STORE problemer med å få gjort noe... takler ikke å lese -"Du har ikke nok rettigheter til å utføre valgt handling"... arg sinne Jeg får altfor lett dårlig samvittighet... jeg bråbremsa for en fotgjenger for en uke siden elns og jeg tanker enda på den stakkers ungdommen så var sikker like overrasket over meg så eg over hun.... PS: ABS skal ikke koble seg inn ved stopp for fotgjengere... EDIT: Jeg må alltid og da mener jeg alltid vite hva jeg har i hvilken lomme... Og på skolen går det IKKE an å drite... det er jo bare skillevegger på småe bein mellom dassene... en haug med dasspapir i bånn først også vente til det e dønn stille... Endret 21. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 De fleste tingene som har blitt ramset opp her er ikke tvangstanker, de er vaner. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 har ganske mange men, men kommer ikke på alle. men en av de er jeg MÅ ha Stor forbokstav i Band/Artist (alle ord) og på sangen i playlisten min (+ordentlig systemi det hele).. Jeg bare MÅ Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Må alltid rydde rommet mitt, etter at kameratene mine har vært hjemme hos meg... Sjekke om eg har mistet noe fra lommen... Hater når folk låner ting av meg og ikke gir det tilbake, uten at eg må spør dem.. og mye annet..... Kan akkurat ikke kalles for tvangstanker vel? Vil heller si at det er handlinger som gjør livet like feigt som andre....(hhaha tok ann ikke eg heller=) Endret 22. oktober 2005 av chakl Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kan ikke gå på do med folk rundt meg verken pisse eller bajse. Må ha passordkalkulatoren til nettbank rett ved siden av meg. Sjekker mobilen hvert 15 min for å se om jeg har mistet en samtale eller noe sånt. Klarer ikke å la vær å tenke på at jeg har det rotete på badet mitt (sikkert noe jeg har arvet av mamma) Smålig paranoid ovenfor folk jeg ikke kjenner godt. Må skille nøkler og kortholder fra mobilen. Snusen skal være med mobilen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 har vel egentlig ingen tvangstanker, men det hender at jeg blir "nervøs" f.eks om jeg har tatt riktig buss, etter at jeg har satt meg på bussen. dette ble så ille en gang at jeg begynte å ta bilde av skilte på bussen med mobilen for sikkerhets skyld. heldigvis var denne "buss-paranoia'en" bare en kortvarig sak, som gikk over etter rundt en måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå