wotg Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) har kjøpt noen 90 graders sata plugger slik at det skal bli litt ryddigere i lian li kabinettet mitt men for å få brukt de må jeg snu harddiskene slik at printkortet står opp... spiller det noen rolle? Endret 21. oktober 2005 av wotg Lenke til kommentar
charlie di meola Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 spiller ingen rolle med nye harddisker nei Lenke til kommentar
wotg Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 regnet med det, men takk for oppklaringen Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har ikke noe å si, de kan ligge helt på skeiva, men ikke flytt på de mens de er i drift.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Så vidt eg veit har dei fleste harddiskar framleis komponenter på underside av harddisken. Eg ville ikkje tatt sjansen på at ei skrue eller liknande kan falle ned og skade harddisken. Men det kan virke som det ikkje har stort å seie for funksjonaliteten til disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå