Bytex Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Har hatt et problem i et par uker nå, aner ikke hva som kan ha trigga det. Men veldig ofte når jeg trykker BACK i Internet Explorer skjer det ingenting, og det står i status-linja "Connecting to 127.0.0.1" som jo er localhost adressen til min egen maskin. Noen som har anelse hvorfor?? Ganske irriterende å måtte bruke history istedet for back-knappen i mange tilfeller. Eller så ender det opp med frenetisk klikking på knappen og man havner 10 sider bakover i tid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 *dukker* still no takers? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Du bruker ikke en lokal proxy eller noe slikt? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 evt. hosts fil for å blokkere spam? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 cecolon: der sa du det....jeg la inn ei diger HOSTS-fil heromdagen for å blokke spam...har den noe med dette å gjøre?? Gikk gjennom alle entryene i HOSTS-fila for å se at jeg ikke blokka noe anna enn spam.. Den HOSTS-fila lasta jeg ned fra Ad-Aware sin hjemmeside btw. Men nå er det nesten hele tiden sånn at når jeg trykker BACK connecter den bare til 127.0.0.1 og ikkeno skjer..må trykke back flere ganger. Nå får jeg også "the page cannot be displayed" der det skal være små reklamevinduer på dagbladet.no men det gjør jo ikkeno :smile: _________________ ---- "Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. [ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-08-23 16:27 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå