Valein Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kan noen tipse meg om et bra program for nedtelling - utrolig at det ikke følger med mobilen. Trenger et program til å varsle når brødene er ferdige i ovnen og jeg vil ikke sette et klokkeslett. Jeg vil kunne sette: Alarm om 37 minutter (f.eks.) Stian Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Det finnes ett gratis program som jeg bruker. Jeg har ikke linken. Det var noen her på forumet som la ut linken... Det heter pocketcounter Fikk ikke til å legge ut programmet her.... Lenke til kommentar
cavey Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) EGG TIMER 1.20 fra 3D Arts - koster $6.99 Jeg har ikke prøvd programmet enda. Men den ser ut til å gjøre jobben. Plagsomt at nedtelling ikke er med på telefonen med mindre man kjøper en "mindre avansert" nokia. Edit: det er kanskje denne Erik-h mener? http://www.vtoy.fi/~malo/pocket.html Endret 22. oktober 2005 av cavey Lenke til kommentar
Valein Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 EGG TIMER 1.20 fra 3D Arts - koster $6.99 Jeg har ikke prøvd programmet enda. Men den ser ut til å gjøre jobben. Plagsomt at nedtelling ikke er med på telefonen med mindre man kjøper en "mindre avansert" nokia. Edit: det er kanskje denne Erik-h mener? http://www.vtoy.fi/~malo/pocket.html 5042293[/snapback] Kjempetakk for hjelpen! Stian Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ja... Akurat det jeg mente Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Må nok skuffe dere, og si at PocketCounter er et program til Pocket PC, og Ikke Symbian S60 som Nokia N70 bruker. Du kan ikke installere det på telefonen fordi det er beregnet på Pocket PC, og det er en .exe fil, ikke en .sis fil Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Egg clock Bra nedtellingsprogram som er gratis! Funker veldig bra på min 6630. Lenke til kommentar
cavey Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Description:PocketCounter is now ported to Nokia Series60-platform (7650 Smartphone) as native Symbian application (C++). It supports basicly all the same features as original PocketPC2002-version. Den må da være kompatibel med n70 hvis Erik-h bruker den. Ellers så ser jo egg clock enkel og grei ut! Tror jeg tester den og ser om den funker bra på n70 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå