sinnaelgen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Jeg fikk bare lys til å ta opp gammel sak. Hvor mye av pengen som blir samlet i via tvlisensen blir brukt til å ssamle inn lisensen ? Når du kan kjøpe et tv som koster langt mindre en tvlisensen så er den noe som er virkelig galt et sted. hvorfor skal bare NRK ha nytte av dette ? de lager sver få programmer som er verd å se på. ikke går det ann å se dise programme i reprise på et anstendig tidspunkt heller. hva er de som er så galt med å bevilge penger fra staten direkte til nrk (er de ikke en stats bedrift da) så slipper vi all masingen ? Lisens reglen er ikke helt enkle å forstå heller. er det virkelig meningen at man skal betale avgift for en ver dupedings som tilfeldigvis kan ta inne tv . jeg tror at vi brukere og produsenten vil tape på det i lange løp ops kan moderator ver så snil å flytte det til rett kartalogi ? Endret 21. oktober 2005 av elg-elg123 Lenke til kommentar
tjuetre Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Helt enig.. nå vil de jo tvinge folk med 3G mobiler å betale lisens også.... viss eg ikke tar helt feil? Men du elg-elg123 hehe, var en del skrivefeil, hadde du dårlig tid når du skrev dette? hehe.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Er det ikke bare en NRK-avgift pr husstand? Men joda, betale for alt slags dritt man ikke bruker. Den drittkanalen har jeg ikke sett på på mange år. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Dette er diskutert mange ganger før, og da i "Politikk, religion og samfunn" forumet (under off-topic). Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg