Gå til innhold

Potensialet i PSP.

dangerc

Anbefalte innlegg

Bare tengte jeg skulle stare en liten diskusjon om fremtiden til PSP,

det er kommet mange bra spill til psp og jeg kan ikke si meg annet en imponert over grafikken, men kommer den til og utvikle seg? som f.ex da ps2 var ny hadde spillene merkbart dårligere grafikk enn de nyeste spillene vi spiller idag.

det samme kan vel sies om xbox også. så har sony og spilldesignererene utnyttet psp'en for det den er vert nå eller kan vi forvente bedre og fetere grafikk i fremtiden? og hvordan yter den i forhold til en ps2?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere av de første PSP-spillene er remakes as PS1-klassikkere. Spillene vil nok få enda bedre grafikk i fremtiden, har sett et screenshot fra PSP-versjonen av GT4, og har blitt ganske imponert. :)

En PS2 har en 128-bits prosessor på 297 MHZ + diverse underprosessorer. PSP har 2 32-bits prosessorer som til sammen yter 666 MHZ.

Lenke til kommentar

Det kommer nok til å bli som andre konsoller. At de etter hvert finner ut hvordan de kan utnytte maskinen bedre, og dermed få grafikken til å se ut bedre.

Er veldig fornøyd men psp'n min, og tror at den kommer til å bare bli bedre. Det kommer nok noen små forbedringer til den, som gjør det bedre og lettere å bruke.

Som for eksempel å kunne gjøre flere ting samtidig. Som å høre musikk mens man surfer nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...