Stereofix Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 får ikke startet windows, får beskjed at NTLDR mangler..noen som hvet hva det betyr? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Det er en ting som jeg bruker ganske ofte, den heter "Google" Info om problemet ditt og løsning finner du her. Endret 21. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 får ikke startet windows, får beskjed at NTLDR mangler..noen som hvet hva det betyr? 5040563[/snapback] Du finner informasjon og løsning her: http://www.computerhope.com/issues/ch000465.htm Geddy Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Det er en ting som jeg bruker ganske ofte, den heter "Google" Info om problemet ditt og løsning finner du her. 5040591[/snapback] Ja, google er kjekk å ha! Geddy Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Det er en ting som jeg bruker ganske ofte, den heter "Google" Info om problemet ditt og løsning finner du her. 5040591[/snapback] Ja, google er kjekk å ha! Geddy 5040605[/snapback] Du må vel endre i Bios hva som skal boote først Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Da trådstarter ikke har endret emnefeltet til noe skikkelig, er tråden herved stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg