Pysj Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Fremtidens mobiler? Hva sier du til en mobiltelefon med heldekkende trykkfølsom skjerm og en størrelse som iPod Nano? Eller hva med en søt liten putemobil? Les artikkelen her Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Morsomt! Blir spennende å se hva fremtida bringer. Glad jeg er "ung". Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Kommer nok mye morsomt med tiden ja! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 #1 ser ut som ett genialt konsept. med litt epapirteknologi til å drive skjermen og den skulle kunne holde ut en stund, uten å trenge å skru av skjermen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Synes ingen av disse konseptene imponerte noe særlig. Personlig liker jeg konsepter som selvfølgelig er fremtidsrettet, men som også har rot i det vi bruker i dag. Det er ingen grunn til å forandre bare for å være nyskapende. #1 ser dog grei ut. Om bildet hadde vært slik at øverste delen fungerte som skjerm, og ikke hele mobilen som tastatur hadde jeg nok blitt litt mer imponert. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 tror nok hva område av telefonen som blir brukt til hva endrer seg etter hva som skjer. begynn å taste ett nummer og nummert vises i en stripe ett sted på telefonen osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg