B4stian Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hallo, først; hvor kan man få kjøpt den nyeste Ghostrider 4: Goes undercover? Og hvilken av de tre første er best? Er det forresten lovlig å selge sånne filmer? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) 1'rn er best. Fåes kjøpt her... Vet ikke helt om det er direkte lovlig eller ikke men Trudde han var død jeg Endret 21. oktober 2005 av skate4life Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 hehe død. Den fyren dauer nok aldri. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 3'ern er ikke så værst den hell, syns egentlig den er best jeg, har ikke sett 4'ern enda. Det att han var død er vel bare et rykte, gått mange rykter om att han er både død og tatt av politiet, det har også vært spekulert mye i hvem han er også, og det er forsåvidt et bilde av en eldre kar som har kommet fram mest, men det er vel ingenting som er helt sikkert, ikke sikkert det er bare en kar heller Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Sikkert ei skikkelig hot kjerring som gjemmer seg under den hjelmen Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Sjekk signaturen for info, se traileren Ja det e lovlig å selge slike filmer! Har ingen personlig favoritt av de 3 første, men 4ern ser ut til å bli seriøst rå Han har uten tvil syke skills, noe han har bevis med å lage 4 filmer uten en ulykke, gleder meg sykt til å få sett 4ern! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 2'ern er favoritten min, men skal jo kjøpe 4'ern også Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Han fyren der er steike sprette maniack! Men det er morro å se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå