MrG Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg pakket akkurat ut min skjerm nr.2 en samsun 913n og oppdager at den ikke har DVI Dette er jo kansje en liten brøler fra min side, men er det noen som kan fortelle meg i praksis hva dette betyr? Jeg har fra før en 20" LaCIe jeg kjører på DVI. (burde nok kansje kjøpt samme skjerm med det ble noe dyrt) MrG Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) ?? Det betyr vel i praksis at du ikke kan kjøre DVI på den nye skjermen. Dette er vel noe du burde sjekket opp før du handlet? Men jeg syns 913n er en god skjerm, selvom den ikek har DVI-tilkobling.. Men DVI er helt klart å foretrekke. Endret 22. oktober 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
MrG Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 ?? Det betyr vel i praksis at du ikke kan kjøre DVI på den nye skjermen. Dette er vel noe du burde sjekket opp før du handlet? Men jeg syns 913n er en god skjerm, selvom den ikek har DVI-tilkobling.. Men DVI er helt klart å foretrekke. 5043586[/snapback] Helt klart noe jeg burde sjekket ut, men det tenkte jeg altså ikke på i farten. Jeg tok det nok for gitt at LCD skjerm har DVI, slik andre LCD. MrG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå