Dagger Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 når jeg skal innstallere Lycoris må jeg da ha /swap /boot og root som i rh? eller bare root?? PS: kan man få lycoris på NORSK også`? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 du kan greie deg med bare / og SWAP men viss du ønsker så kan du og legge til /boot /usr /home og den vil da ta dem i bruk uten noe trøbbel. den lycoris distro'en jeg har prøvt (build 44) kom med både nynorsk og bokmål, så ja. norsk er støttet. Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 skal innstallere på d: men hvor skal jeg legge inn swap?? har 2 disker. d: ligger på hdb men heter den hdb1? eller 2???? disk en= c: og disk 2= d: e: f: og g: Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-22 22:32, Dagger skrev:skal innstallere på d: men hvor skal jeg legge inn swap?? har 2 disker. d: ligger på hdb men heter den hdb1? eller 2???? disk en= c: og disk 2= d: e: f: og g: Til informasjon har C:, D: osv. ingenting med Linux å gjøre. Det er stasjonsbetegnelsen til MS Windows. Altså kan du ikke installere Lycoris på D:, men du må opprette egne linux partisjoner. F.eks. hdb1 = swap, hdb2 = / og evnt. hdb3 = /usr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå