Nemesis86 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Er en stor fan av syke og til tider kvalme filmer, noen som kan klare å skremme meg snart eller? Normal er jeg vel ikke men hvem er vel egentlig det? Gi meg noen tips folkens Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Bare informerer om at den som linker direkte til syke filmsnutter og lignende i denne tråden kan vente seg en liten ukes ferie . Diskusjon av snuff og lignende vil heller ikke bli satt pris på - så diskuter fiksjonsfilmer, ikke syke ting fra virkeligheten! Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Bare informerer om at den som linker direkte til syke filmsnutter og lignende i denne tråden kan vente seg en liten ukes ferie . Diskusjon av snuff og lignende vil heller ikke bli satt pris på - så diskuter fiksjonsfilmer, ikke syke ting fra virkeligheten! 5040269[/snapback] Jeg er ikke ute etter snuff... Mener seff "vanlige" filmer!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hvis Charlie Sheen bestemmer blir vel de fleste filmer i denne tråden slettet, men jeg kan anbefale: Nekromantik Nekromantik 2 Disse filmene handler om akkurat det de heter, nekrofili! Wee. En halvveis-film er Faces of Death, som jeg velger å inkludere fordi noen av scenene er helt klart falske. Det er selvsagt kun disse jeg anbefaler, da det kun er disse som er underholdende. *dodging warn* Cannibal Holocaust er kjent for de fleste, en film i Blair Witch-stil, altså at det framstilles som en dokumentar, selv om alt er fiksjon (senere brukt i filmer som Forgotten Silver og Fahrenheit 9/11). Guinea Pig er den berømte filmen Charlie Sheen trodde var snuff, og regissøren (stakkars) måtte overbevise både ham og retten om at det var falskt. Det finnes 7 Guinea Pig-filmer, og mens den første er den sykeste, så er nummer 2 den blodigste. God fornøyelse. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=475031 mange kvalme og syke filmtips her Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 The Untold Story/Ba Xian fan dian zhi ren rou cha shao bao (1992) er skambra. :-) Traces of Death, Stockfootage-film med Death Metal Soundtrack. \m/ Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Cannibal Holocaust er kjent for de fleste, en film i Blair Witch-stil, altså at det framstilles som en dokumentar, selv om alt er fiksjon (senere brukt i filmer som Forgotten Silver og Fahrenheit 9/11). 5042081[/snapback] Har denne filmen på dvd, litt små ekkel kanskje, men lo egentlig for det meste.. Call me sick but, whats a boy to do.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Cannibal Holocaust er kjent for de fleste, en film i Blair Witch-stil, altså at det framstilles som en dokumentar, selv om alt er fiksjon (senere brukt i filmer som Forgotten Silver og Fahrenheit 9/11). 5042081[/snapback] Har denne filmen på dvd, litt små ekkel kanskje, men lo egentlig for det meste.. Call me sick but, whats a boy to do.... 5043198[/snapback] Hva er morsomt med den filmen da? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Nevnt i den forrige tråden men August Underground og August Underground's Mordum er det sykeste jeg har sett ihvertfall. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hva er morsomt med den filmen da? At den er så utrolig overspilt og generelt latterlig dårlig produsert? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 For meg er Cannibal Holocaust en av de mektigste og mest forstyrrende filmene jeg har sett. Det tok meg flere måneder før jeg sluttet å tenke daglig på den filmen. Innrømmer at skuespillerene ikke akkurat er top notch. Men dette er en italiensk lavbudsjett film... Da kan du egentlig ikke forvente noe annet. Når det gjelder produksjonen så syns jeg den holder veldig høy standard med tanke på at det er en kannibal film. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg syns den er utrolig dårlig. Lavbudsjett er egentlig ingen unnskyldning. Man kan lage bra filmer med lavere budsjett enn det der. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) For meg er Cannibal Holocaust en av de mektigste og mest forstyrrende filmene jeg har sett. Det tok meg flere måneder før jeg sluttet å tenke daglig på den filmen. Innrømmer at skuespillerene ikke akkurat er top notch. Men dette er en italiensk lavbudsjett film... Da kan du egentlig ikke forvente noe annet. Når det gjelder produksjonen så syns jeg den holder veldig høy standard med tanke på at det er en kannibal film. du har problemer hvis du tenkte lenge på den. for den er bare barnemat i forhold til mange andre filmer som ble laget i 70-80 åra Endret 22. oktober 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Som for eksempel? Jeg har sett mye rart, og tar det meste med et smil, men Cannibal Holocaust er den eneste ekstreme filmen som virkelig har klart å komme under huden min, Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Bah. Det der er ingenting i forhold til hva jeg kan tilby deg. Er du klar? Dette vil skremme deg til månen og hjem igjen. Men du ba om det, så hold deg fast! Den mest skremmende filmen du noen gang kommer til og se, heter nemlig: CATWOMAN Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Teh funnay!11 *gjesp* Du kunne i det minste hatt Crossroads eller Gigli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg synes "The Isle/Seom" var en smule gufsete. Så du kan vel titte litt på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå