TCK Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Hei! Eg har litt trøbbel med usb porten min. Eg kan ikke ha tilkoblet noen usb-enheter når eg starter. Eg må sette desse i etter at eg har startet opp.. Eg lurer fælt på hva dette er. Eg har godt inn på enhetsbehandling og der står det eit spørsmålsteikn på Usb-enhet for grensesnitt Hva er dette? Eg bruker Win ME. Har 384mb ram og ein 1,4GHZ P4 Lenke til kommentar
*T* Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Uten å gi deg et spesiellt brukbart svar... Spørsmål-tegnet betyr vel i utgangspunktet at windows ikke aner hva Usb porten er eller at den mangler drivere for den. muligen? :smile: Bare en tanke Lenke til kommentar
TCK Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 tja.. hvor kan eg eventuelt fionne ny driver?? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Du kan jo gå inn på egenskaper for USB, og velge oppdater drivere. Og så lar du maskinen søke hos Microsoft... Burde funke. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-22 18:52, Bisarre skrev:Du kan jo gå inn på egenskaper for USB, og velge oppdater drivere. Og så lar du maskinen søke hos Microsoft...Burde funke. hos microsoft?? Win ME cd'en?? Eller nettsiden?? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Du får et spørsmål når du velger å oppdatere, om hvor du skal søke etter drivere. CD-ROM'er, harddisker, windows update osv. spesifiser windows update og eller CD-ROM. Hvis du har med CD-ROM, så husk å ha CD'n i spilleren. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 får ikke til å velge windows update eg?? skal eg velge: Angi plassering?? Å så skrive inn adressen til hjemmesiden?? Hva er adr? Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 du kan heller nevne hvilket hovedkort du har.. så kan vi hjelpe deg videre da.. Du har vel mest sannsynlig en usb 2.0 port.. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Eg har eit Aopen AX4T hovedkort. Tror ikke at det er usb 2.0. Hvordan finner eg ut om det er 1.1 eller 2.0?? Lenke til kommentar
bob_hund Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Ligger ikke usb driverne på cd en som fulgte med hovedkortet? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Tror ikke det. Windows finner vertfall ingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå