Vakta Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hei Har nå fått min nye første S-ata disk Skal installere xp pro på denne, jeg kommer frem til der hvor jeg velger disk. Her har jeg lagd 3 partisjoner, velger en av de og trykker enter. Da kommer det opp at Windows ikke finner noen kompitabel hdd/ partisjon. Jeg har prøvd å slette partisjon og lage ny men kommer ikke vidre. Hva er det jeg gjør galt her da Hk MSI K8T Neo CPU AMD XP64 3200+ 768 MB ram Hdd 1 stk 160 GB samsung ide + min nye Samsung S-ata 200 GB Runar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Sjekk denne guiden: http://www.winsupersite.com/showcase/windowsxp_sg_clean.asp Lagde du nye partisjoner i punkt 5? Har du koblet vekk din IDE disk mens du installerer? Det bør du gjøre. Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg fikk nå installert win xp p, jeg sletta alle partisjonene og partisjonerte under installeringen av xp. Men nå får jeg ikke boota S-ata disken uten at jeg har xp cden i cd room en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå