Frostax Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Heisann. jeg leter og leter, men klarer ikke finne ett stilig tower uten dør foran cd skuffer. kjøpte ett aero jr gamer sort, som i og for seg er greit, men skal ha litt viftestyring, temp. avlesning, imoon fjernkontroll og en cooler master psu med "effektmeter" i fronten...designet på det jeg har nå er greit, men kan ikke ha dette pga døra. er det noen som kan hjelpe meg? toweret skal helst ikke koste så mye over 1000, men viss det er ett skikkelig fett tower kan jeg jo punge ut mer da... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Nå vet ikke jeg hva du syns er fett, men jeg liker veldig godt Lian Li kabinettene. stilrene og god kvalitet. http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?grp=3000&toc=3050 Lenke til kommentar
Vg33 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Uten dør jævlig rått kabinett uten dør pluss at d e viftestyring på den fra før Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Tør jeg fåreslå CM Stacker? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 ja ta bzerk kabinettet, også skifter du ut sidedøra med eit med plexiglass synst ikkje den sidedøra er så fin, men resten av kabinettet, eg helnice! Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 det nærmeste jeg har kommet et kabinett jeg syntes er fett er Thermaltake Swing fra www.pcstying.no. det største problemet med dette er at bånn av kabinettet ikke er rett. skal nemlig ha iQeye inni der også.. litt vanskelig når kabinettet svinger så der nede.. Er ikke noe særlig glad i utseende på LianLi kassene.. alt for plain utførelse etter min smak.. vil ha noe som skiller seg ut fra starten av, og bare blir mer spessielt til mer jeg gjør med det. er ikke mye til casemodder selv så det er ikke avanserte operasjonene jeg klarer. prøve å få det gjennomført, pc'n blir rimelig heavy, så da må det se bra ut også Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Cooler Master Stacker som nevnt er jo helt ypperlig! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Det bzerk kabinettet der var jo litt rått da Trådstarter: Tror ikke det er lov og ha så mange linjer i signaturen...(eller er det? ) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Signatur kan ha maks 4 linjer. ~~ Din sigg var maks irriterende, skift ellers reporter jeg deg Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 ja ta bzerk kabinettet, også skifter du ut sidedøra med eit med plexiglass synst ikkje den sidedøra er så fin, men resten av kabinettet, eg helnice! 5041063[/snapback] NB! Kabinettet leveres med plexiglass sidevindu og bZerk viftegriller i sidedøren. En kompis har den svarte versionen. viftene i den er så stillegående at du ikke trenger viftestyring.. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Cm Stacker et konge kabinett..Ta en titt på det... Lenke til kommentar
tropic Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Hva med CM centurion 5?? samme som stackern, bare litt mindre.. har det selv.. Endret 24. oktober 2005 av tropic Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hva med thermaltake swing! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hva med thermaltake swing! 5068405[/snapback] ja desken.. det funker fett.. nesten likens som tzunami å soprano bare annet sidevindu og så har de fjernet døren <3 thermaltake Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Takk for hjelpen folkens. Blir nok ett Thermaltake Swing kabbis tenker jeg, men takker for alle andre forslag også Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Takk for hjelpen folkens. Blir nok ett Thermaltake Swing kabbis tenker jeg, men takker for alle andre forslag også 5075665[/snapback] nice godt valg.. thermaltake skuffer aldri hadde du giddi å poste bilder av det når du får det? Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 det kan jeg selvsagt.. bare vente til alt er ferdig så skal jeg poste noen bilder ja.. tror selv det kan bli nice med effektmåleren i den øverste 3,5" slot'n.. ganske uvanlig fra andre kabbiser det ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå