CurSe Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Tenkte å ta 2mx og 2fy som privatist hvis det lar seg gjøre, men vet ikke hvor jeg skal melde meg som privatist. Må jeg ringe en videregående skole eller noe sånt? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 til 2fy må man ha endel øvinger itillegg til bare pensum, men i oslo er det bare å melde seg opp til privatistkontoret. Vet ikke hvordan ting fungerer der du bor. I oslo ligger bygget ved oslo katedralskolen Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Du melder deg opp til den lokale skolen din. les mer her Troms fylkeskommune Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Jeg meldte meg opp til fylkeskommunen. Tok 2FTY og 3MX i mai. Man er ikke nødt til å ha elevøvinger når man skal ta fysikk, men det er en fordel. Oppmeldingsfrist for eksamen var rundt 15. september, for eksamen til våren (typisk mai) er det rundt 15. januar. Endret 1. november 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg meldte meg opp til fylkeskommunen. Tok 2FTY og 3MX i mai. 5092703[/snapback] Var det forferdelig vanskelig, har du hatt noe klasserom undervisning... ? Viss du ikke har hatt klasserom undervisning gikk det bra å eksamene? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ordner ikke skolen din dette for deg? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg meldte meg opp på https://www.privatistweb.no/ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 AssKikR: På privatistwebb kan jeg kan bare velge mellom Rogaland og Sogn og Fjordana...? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Jeg meldte meg opp til fylkeskommunen. Tok 2FTY og 3MX i mai. 5092703[/snapback] Var det forferdelig vanskelig, har du hatt noe klasserom undervisning... ? Viss du ikke har hatt klasserom undervisning gikk det bra å eksamene? 5100458[/snapback] 6 i fysikk, 4 i matte. Ble ikke noe klasseromundervisning på meg nei. Brukte en uke på fysikken (dette anbefales ikke, husker det mye bedre over tid hvis du bruker litt lenger på det). Vil dog anbefale å følge en eller annen form for undervisning i 3MX. Har begynt på NTNU nå, og føler de andre i klassen har mye bedre forutsetninger for å klare matematikken enn jeg har. Endret 9. november 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå