Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lykke til overklokk og takk for svar på pm.. x1800xl skal jo klokke ganske så bra, gleder meg til å se resultater, kjøpte nesten et kort selv for en uke siden, men det ble ny cpu istedenfor..

 

btw. lurte på en ting, skjer det noe på hardware asylum eller? lurker litt der fra tid til annen men virker jo som om det er lite action der??

Lenke til kommentar
lykke til overklokk og takk for svar på pm.. x1800xl skal jo klokke ganske så bra, gleder meg til å se resultater, kjøpte nesten et kort selv for en uke siden, men det ble ny cpu istedenfor..

 

btw. lurte på en ting, skjer det noe på hardware asylum eller? lurker litt der fra tid til annen men virker jo som om det er lite action der??

5088613[/snapback]

 

 

HWA er ganske nystartet og aktiviteten øker stadig. Så håper det tar seg opp snart :)

Lenke til kommentar
cab2e  0531 vpmw

 

Er ikkje den nye steppinga som skal bli FX-59++ etter det eg har forstått på XS forumet, eller tar eg feil ?

Hvis du har lyst på en fx-57 cabne 0530apmw, som mange gode overklokkingsvennlige opteron har, til 900$, så er det en fyr som selger en ubrukt slik på XS forumet. Denne er ubrukt, RMA fra AMD tror eg. En som kaller sei KOOLance som selger denne.

Lenke til kommentar
hadde du fått en sånn cpu som kinc har fått tak i hadde det vært konge : ))

 

Ganske sykt å få til 3.9ghz benchable(med høy mem.speed) og uten coldbug <3 kunne kanskje tatt seg en tur tilbake til norge og bencha litt? :devil:

5090429[/snapback]

 

Har en ny FX57 på hånda nå som skal være god (en fra XS forumet) men må få solgt min FX55 fort for å få råd til den. ( FX55 selges BILLIG

 

Ellers så kommer nok X1800XL kortene i dag.

Lenke til kommentar
Fet er bare en god stepping... CABNE 0530

Hehe, er det den som KOOLance selger på XS, den som eg nevnte tidligere? Eg er også interessert i den, men kjøpe den nok ikkje, suns det e litt for dyrt. Den går nok ganske bra den CPUen, de andre CABNE 0530 APMW har jo gått rundt 3,7-3,8GHz med minusgrader, håper du får kjøpt den da overklokk!

 

Mer OT:

Den CPUen du selger Overklokk, regner med det er 90nm, ka er steppinga?

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
Fet er bare en god stepping... CABNE 0530

Hehe, er det den som KOOLance selger på XS, den som eg nevnte tidligere? Eg er også interessert i den, men kjøpe den nok ikkje, suns det e litt for dyrt. Den går nok ganske bra den CPUen, de andre CABNE 0530 APMW har jo gått rundt 3,7-3,8GHz med minusgrader, håper du får kjøpt den da overklokk!

 

Mer OT:

Den CPUen du selger Overklokk, regner med det er 90nm, ka er steppinga?

5097352[/snapback]

 

 

Ja det er den prosessoren :) og jeg har sagt til han at jeg tar den :)

 

Min FX55 er solgt og det var en 130nm

Lenke til kommentar
Fet er bare en god stepping... CABNE 0530

Hehe, er det den som KOOLance selger på XS, den som eg nevnte tidligere? Eg er også interessert i den, men kjøpe den nok ikkje, suns det e litt for dyrt. Den går nok ganske bra den CPUen, de andre CABNE 0530 APMW har jo gått rundt 3,7-3,8GHz med minusgrader, håper du får kjøpt den da overklokk!

 

Mer OT:

Den CPUen du selger Overklokk, regner med det er 90nm, ka er steppinga?

5097352[/snapback]

 

 

Ja det er den prosessoren :) og jeg har sagt til han at jeg tar den :)

 

Min FX55 er solgt og det var en 130nm

5097682[/snapback]

 

Har laget en ny tråd nå om min testing av X1800XL kortene :)https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=491944

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...