Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:D Sinnsykt tøft  just.... love it!

5086586[/snapback]

 

Hei,

 

Har ikke fått opdatert tråden på en stund men nå nærmer det seg at ting skjer.

 

Rett før helga fikk jeg et par pakker fra Shg.no med noe snaksen hardware :)

 

Listen over det jeg fikk nå:

 

1. DFI Crossfire hovedkort

2. AMD FX 57 prosessor

3. Powercolour X850XT

 

Har testet å tunet en del på GPU cascaden i helgen og nå holder den fint nesten -100c på evap når jeg kjører x850 kortet på 770/650 1,8v core :)

 

FX57 prosessoren var i starten et sørgelig kapittel.... den har enorm minne coldbug og likte ikke under -50c på evap :(

 

Etter å ha brukt hele helgen på å finne den optimale temperaturen til den ( enormt mye arbeid å hele tiden bygge om cascaden) så har jeg fått den til å like -75c på evap max loaded. Da kjører den på 3666Mhz, så langt. Det virker som den blir bare bedre og bedre etter som den blir brukt, så jeg håper den kan klare godt over 3700Mhz etter litt mer testing.

 

I dag fikk jeg en mail fra Shg.no igjen om at de har sendt med 2 stk Saphire X1800XL kort !

 

Håper de er her på onsdag så jeg kan starte å leke med de :)

 

I Februar skal jeg til Danmark og kjøre litt live Overklokking på Shg Open partyet der . Shg.no satser friskt på overklokking nå og jeg håper jeg kan klare å gi de litt valuta for pengene de legger igjen på meg :)

 

Til de som vil kjøpe brukt HW så legger jeg det ut på bruktmarkedet. Selger en FX55 der nå for å finansiere en FX57 til :)

Lenke til kommentar

Tror dere at dere kommer til å slå dem fra finland? :hmm: :thumpbup:

 

Noen fra shg sa at pakken din ble sendt agårde i dag ;) håper du får den til onsdag da ;)

 

De fra finland hadde kjøling på -80c dere hadde noe over -100. tror dere at dere kan klokke lengre en dem ;?

 

ta en titt i post #73 for mer info ;)

Lenke til kommentar
ta en titt i post #73 for mer info ;)

5086898[/snapback]

 

lol riktig pers å si det til.. ;)

er vel ca 2 uker siden sampsa klarte den bragden..

regner med at overklokk har fått med seg det ^^

 

håper du får til noen fine plasseringer på orb'en KEB...

 

Ekstrem OT:

håper netshop får inn Expert hk'et snart sånn at jeg får fyrt opp mach'en igjen :love:

Endret av NeVa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...